برگزاری افتتاحیه مسابقات بین‌المللی قرآن، شاید بدون حضور سران قوا
کد خبر: 3706739
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸

برگزاری افتتاحیه مسابقات بین‌المللی قرآن، شاید بدون حضور سران قوا

گروه مسابقات ــ به فاصله یک روز تا آغاز سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران، حضور سران یکی از قوای سه گانه در مراسم افتتاحیه در ابهام قرار دارد.

برگزاری مراسم افتتاحیه مسابقات بین‌المللی قرآن، شاید بدون حضور سران قوا

به گزارش ایکنا، در حالی در حدود 24 ساعت به آغاز رسمی سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایرانی باقی مانده است که به نظر می‌رسد در یکی از معدود ادوار این مسابقات، هیچ یک از سران قوا، در مراسم افتتاحیه این مسابقات حضور نخواهند داشت.
این در حالی است که در ادوار گذشته معمولاً یکی از سران سه قوه در مراسم افتتاحیه این مسابقات حضور می‌یافت.
مراسم افتتاحیه این مسابقات روز پنج‌شنبه 30 فروردین‌ماه و از ساعت 17 آغاز می‌شود تا با برگزاری این مراسم، سی و پنجمین دوره این رقابت‌ها رسماً آغاز شود.
در عین حال حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی، دبیر سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران، طی روزهای گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، در مورد حضور یا عدم حضور مسئولان بلندپایه کشورمان در مراسم افتتاحیه گفت: در زمینه حضور مسئولان قوا در این مراسم، تاکنون و براساس اطلاعی که دریافت کرده‌ایم، سران قوا در این روز یا در تهران حضور ندارند و یا در خارج از کشور هستند.
دبیر سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن اظهار کرد: در عین حال و با توجه به اینکه حضور سران قوا همراه با برخی حساسیت‌ها هست تا 48 ساعت یا حتی کمتر از آغاز مراسم حضور قطعی مسئولان مشخص نیست و ما منتظر هستیم تا خود نهادها اطلاع‌رسانی داشته باشند.

انتهای پیام

captcha