سخنرانی و مدیحه‌سرایی در اعیاد شعبانیه
کد خبر: 3706820
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴
آستان حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌کند؛

سخنرانی و مدیحه‌سرایی در اعیاد شعبانیه

گروه جامعه ــ آستان حضرت عبدالعظیم(ع) برنامه‌های بزرگداشت اعیاد شعبانیه را که در قالب سخنرانی و مدیحه‌سرایی برگزار می‌شود، اعلام کرد.

سخنرانی و مدیحه‌سرایی در اعیاد شعبانیه

به گزارش خبرگزاری ایکنا به نقل از روابط عمومی آستان حضرت عبدالعظیم(ع)؛ همزمان با میلاد دو اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و حضرت امام زین العابدین(ع) و همچنین ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع)، مراسم اعیاد شعبانیه در این آستان برگزار می‌شود.

بنابر این گزارش، به مناسبت ولادت باسعادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، پنجشنبه 30 فروردین ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای بزگ ری، مراسم جشن میلاد با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد و مدیحه سرایی توسط مجید سمنانی برگزار می‌شود.

همچنین به مناسبت ولادت حضرت اباالفضل العباس(ع)، مراسم جشن میلاد جمعه 31 فروردین ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری با سخنرانی توسط حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی قمی و مدیحه سرایی توسط سیدامیر حاج احمدی برگزار می‌شود و ظهر روز شنبه اول اردیبهشت ماه نیز بعد از نماز ظهر و عصر، سعید جعفری به مدیحه سرایی می‌پردازد.

شنبه اول اردیبهشت ماه در شب میلاد باسعادت حضرت امام زین‌العابدین(ع) نیز مراسم سخنرانی و مدیحه سرایی توسط حجت‌الاسلام والمسلمین فرشاد یزدی و مرتضی عزیزی بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود و ظهر روز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه بعد از نماز ظهر و عصر، مصطفی عسکری به مدیحه سرایی خواهد پرداخت.

انتهای پیام

captcha