علی در بین 1400 رزمنده نفر اول قرائت قرآن شد
کد خبر: 3706836
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳
مادر شهید علی مصطفی‌زاده:

علی در بین 1400 رزمنده نفر اول قرائت قرآن شد

گروه جهاد و حماسه ــ رئیس فرهنگسرای عطار نیشابوری در ویژه برنامه «ستارگان پر فروغ» منطقه 10 ؛ با مادر شهید «علی مصطفی‌زاده‌اصل»؛ یکی از نفرات برتر قرآن رزمندگان دیدار و از وی تجلیل کرد.

علی در بین 1400رزمنده نفر اول قرائت قرآن شد

به گزارش ایکنا، در ویژه برنامه «ستارگان پر فروغ» این هفته در منزل شهید علی مصطفی‌زاده اصل برگزار شد؛ محمدرضا جمالی، مدیر فرهنگی هنری منطقه 10 به همراه قاسم بهرامی‌پور، معاون آفرینش و اجرا، کوروش ایلخانی رئیس روابط عمومی فرهنگسرای عطار نیشابوری و افسانه مهاجان رییس خانه موزه شهیدان اقبالی حضور داشتند.
مادر شهید علی مصطفی‌زاده اصل درباره فرزند شهیدش گفت: علی در بین 5 فرزند پسر و دو فرزند دخترم از لحاظ اخلاقی بسیار مهربان‌تر بود البته دوران کودکی او با بازیگوشی‌های خاص کودکانه هم همراه بود. علی بسیار باهوش بود و در دوران کودکی در کلاس‌های قرآنی آن زمان حضور داشت. در زمانی که در جبهه بود در مسابقه قرآنی که برای رزمندگان برگزار شده بود از بین 1400 رزمنده مقام اول را به دست آورده بود. در این منزل که سراسر لطف و صفا بود، از مادر شهید مصطفی‌زاده تجلیل شد.
یادآور می‌شود؛ شهید والامقام علی مصطفی‌زاده اصل، متولد 24 فروردین ماه 1344 تهران از شهدای دوران دفاع مقدس است که 21 د‌ی‌ماه 1365 در عملیات کربلای 5 در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود.
گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام منطقه 10 به همراه پاسداشت فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در قالب دیدار و تکریم خانواده معظم شهدا؛ براساس فرموده مقام معظم رهبری به «تلطف و احوالپرسی از خانواده شهدا» از اهداف برنامه «ستارگان پر فروغ» است که هر هفته به همت خانه موزه شهیدان اقبالی برگزار می‌شود.
علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این برنامه می‌توانند به نشانی بزرگراه نواب صفوی (شمال به جنوب)، خیابان کمیل غربی بعداز چهار راه قلیچ خانی؛ خانه موزه شهیدان اقبالی مراجعه کرده یا با شماره تلفن: 66691546 تماس بگیرند.

انتهای پیام

captcha