آغاز ثبت‌نام سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد
کد خبر: 3706875
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷

آغاز ثبت‌نام سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد

گروه فعالیت‌های قرآنی- معاون قرآن و عترت اداره‌‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از آغاز ثبت‌نام برای حضور در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد خبر داد.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی،‌ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی،‌ حجت‌الاسلام محمدتقی کاظمی‌نسب، معاون قرآن و عترت اداره‌‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از آغاز ثبت‌نام برای حضور در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد خبر داد.

دبیر سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد مقدس با اشاره به زمان برگزاری این نمایشگاه، گفت: سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد مقدس نیمه اول ماه مبارک رمضان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برپا می‌شود.

حجت‌الاسلام کاظمی‌نسب ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به نشانی khrz.farhang.gov.ir برای حضور در نمایشگاه ثبت‌نام کنند.

معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به نهاد‌هایی که می‌توانند برای حضور در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد ثبت‌نام کنند، ابراز کرد: کلیه مؤسسات قرآن استان، تشکل‌های مردم‌نهاد، دستگاه‌های دولتی، رسانه‌ها و بخش خصوصی می‌توانند از طریق اینترنتی مراحل ثبت‌نام را انجام دهند.

وی با اشاره به جلسات هماهنگی برگزاری سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد گفت: جلسات هماهنگی این نمایشگاه آغاز شده است و بر اساس جلسات کمیته‌های مختلف و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این نمایشگاه در نیمه اول ماه مبارک رمضان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha