ارتش در اوج صلابت و قدرت است
کد خبر: 3706906
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸

ارتش در اوج صلابت و قدرت است

گروه سیاسی- فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۲۳ تکاور ولایت گفت: ارتش در اوج صلابت و قدرت است و اجازه کوچکترین تهدید را به دشمنان نمی‌دهد.

به گزارش ایکنا از البرز، امیر سرتیپ دوم ستاد عباسعلی اسدی صبح چهارشنبه، 29فروردین در مراسم گرامیداشت سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: ارتش ما ارتشی الهی است و از دل آن، انسان‌های آهنین به وجود آمده و این نیروهای آهنین، ارتش ایران را به یکی از نیروهای مسلح جهانی مطرح، تبدیل کرده است.
این مسئول با اشاره به اینکه ارتش همواره با تبعیت از منويات امام راحل(ره) و فرمايشات مقام معظم رهبري در جهت حراست از کيان ايران اسلامی و ارزش‌های انقلاب و نظام از تمام توان خود استفاده کرده همچنانكه در دوران هشت سال دفاع مقدس نيز با رشادت و دليری با هماهنگی ساير نيروهای نظامی و مردمی به دشمنان اجازه خودنمايی نداد.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۲۳ تکاور ولایت رمز اصلی پیروزی را برخورداری از روحیه شهادت‌طلبی نیروهای مسلح دانست و گفت: دشمنان هرچقدر هم که تجهیزات پیشرفته‌ داشته باشند در مقابل روحیه شهادت‌طلبی نیروهای مسلح ایران کاری از پیش نمی‌برند.
وی در ادامه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص به‌روزرسانی تجهیزات ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: ارتش در عرصه به‌روزرسانی تجهیزات و تسلیحات و چابک سازی نیروها کارنامه درخشانی دارد و از استقلال کامل برخوردار است.
این مسئول همچنین از پیشرفت‌های تکنیکی و تاکتیکی ارتش جمهوری اسلامی سخن به میان آورد و افزود: در حال حاضر ارتش اکیپ‌های واکنش سریع را تربیت‌کرده است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در جای‌جای ایران اسلامی حضور می‌پایند و عملیات انجام می‌دهند.
اسدی در پایان بابیان اینکه ایران از پیشرفته‌ترین سلاح‌ها برخوردار است، گفت: اکثر تجهیزات مخابراتی ما مربوط به دشمن بود اما آن‌ها را بومی‌سازی کرده‌ایم.
انتهای پیام./

captcha