ویژه برنامه‌های بقعه زینبیه اصفهان در دهه مهدویت تشریح شد
کد خبر: 3706956
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴

ویژه برنامه‌های بقعه زینبیه اصفهان در دهه مهدویت تشریح شد

گروه اجتماعی- مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر(ع) به مناسبت فرا رسیدن ماه شعبان، از اجرای ویژه برنامه‌های متنوع همزمان با دهه مهدویت و میلاد با سعادت حضرت مهدی(عج) خبر داد.

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر(ع)، بهزاد صبری با بیان اینکه همزمان با فرارسیدن نیمه شعبان و ایام میلاد با سعادت حضرت مهدی(عج)، ویژه برنامه‌های متنوعی در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر(ع) اصفهان تدارک دیده شده است، به تشریح برنامه‌های دهه مهدویت پرداخت.
وی افزود: مراسم ویژه میلاد با سعادت حضرت ولی عصر(ارواحنافداه) با برنامه‌هایی همچون سخنرانی، اجرای سرود و مولودی‌خوانی مداحان و ذاکران اهل‌بیت(ع) عصر روز 12 اردیبهشت‌ماه برپا خواهد شد.
مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر(ع) با اشاره به سخنرانی حجج اسلام و المسلمین خانی و سید محسن افضل هرندی همزمان با دهه مهدویت در این بارگاه نورانی اظهار کرد: مهدویت در قرآن، اخلاق مهدوی، شاخصه‌های حکومت مهدوی و تربیت جوانان مهدوی موضوعاتی است که در این سخنرانی‌ها به آن پرداخته می‌شود.
وی ادامه داد: سید رضا نریمانی، حمید بصیرت، جواد حیدر، امیر ملکی، میثم مزروعی و محمد نظیفی مداحان و ذاکرانی هستند که در ایام میلاد گل نرگس، حضرت مهدی(ارواحنافداه) در حرم مطهر خواهر بزرگوار امام رضا(ع) به مدیحه‌سرایی می‌پردازند.
صبری اضافه کرد: حلقه‌های معرفت همه روزه دو ساعت قبل از نماز‌ مغرب و عشاء با موضوع مهدویت در سالن اجتماعات کوثر آستان مقدس حضرت زینب(ع) اصفهان برگزار می‌شود.
وی شب زنده‌داری و مناجات را یکی از اعمال مورد تأکید در شب نیمه شعبان عنوان کرد و افزود: همزمان با شب نیمه شعبان ویژه برنامه‌ای از ساعت 2 بامداد در حرم مطهر برگزار می‌شود که در این برنامه علاوه بر قرائت دعای کمیل و مناجات‌خوانی توسط سید رضا نریمانی، مداح و ذاکر اهل‌بیت(ع)، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محسن افضل هرندی به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.
مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر(ع) ادامه داد: همزمان با فرا رسیدن ماه شعبان‌المعظم، ماه عبادت‌های عاشقانه و نیایش‌های عارفانه، نوای ادعیه و مناجات شعبانیه در این بارگاه ملکوتی طنین‌انداز می‎شود.
وی خاطرنشان کرد: در آستانه ماه شعبان و ایام میلاد با سعادت حضرت مهدی(ارواحنافداه)، ویژه برنامه‌‏های جشن تکلیف دانش‌آموزان در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر(ع) اصفهان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha