اجرای طرح سپاس ویژه همسران جانباز در تویسرکان
کد خبر: 3706968
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷

اجرای طرح سپاس ویژه همسران جانباز در تویسرکان

کانون خبرنگاران نبأ ــ فرماندار تویسرکان از اجرای طرح سپاس و دیدار با همسران جانبازان و تجلیل از جانبازان شاغل در شهرستان به مناسبت روز جانباز خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حبیب مومیوند، فرماندار تویسرکان در جلسه هماهنگی بزرگداشت روز جانباز با بیان اینکه تویسرکان مفتخر به وجود ۱۴۶۴ جانباز و ۸۰ آزاده است، گفت: از این تعداد۴۶۰ جانباز بالای ۲۵درصد و بقیه زیر ۲۵ درصد هستند که هم اکنون ۴۳ جانباز در شهرستان حضور دارند.

وی از اجرای طرح سپاس و دیدار با همسران جانبازان با حضور مسئولان خبر داد و گفت: تجلیل از جانبازان شاغل توسط ادارات و دستگاهها انجام می‌شود.

مومیوند تشکیل جلسه کمیته ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت فرماندار، برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت ابوالفضل در مسجد جامع و بیش از ۸۰ مسجد در سطح شهر و روستا با مشارکت اوقاف و امور خیریه و سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه توسط یکی از جانبازان را از ویژه برنامه های ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز برشمرد.

وی همچنین از ارسال پیامک تبلیغات محیطی و درج عنوان "روز جانباز گرامی باد" در سربرگ نامه های اداری به مناسبت این روز سخن گفت و افزود: ویزه برنامه روز جانباز در مدارس به ویژه ۶ آموزشگاه شاهد شهرستان با همراهی آموزش و پرورش از دیگر برنامه های این روز است.

در ادامه داوری، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تویسرکان از برگزاری همایش خانوادگی با حضور مسئولان در سالن فردوسی خبر داد و گفت: در این همایش از جانبازان تجلیل می‌شود.

وی افزود: پیاده روی خانوادگی برای جانبازان از محل بنیاد شهید تا گلزار شهدا و مراسم قرائت زیارت عاشورا از دیگر برنامه های اجرایی در این روز است.

خدیجه نیکویی نژاد 

انتهای پیام 

captcha