حضور 31 متسابق از 22 کشور در سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن روشندلان + اسامی
کد خبر: 3706980
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱

حضور 31 متسابق از 22 کشور در سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن روشندلان + اسامی

گروه مسابقات ــ در سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان که همزمان با مسابقات بین‌المللی قرآن ایران برگزار می شود، 31 شرکت کننده از 22 کشور دنیا حضور دارند.

پنج شنبه /////حضور 31 متسابق از 22 کشور در سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن روشندلان + اسامی

به گزارش ایکنا، سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان که همزمان با مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران و در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود، امسال نیز در دو رشته قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن کریم با حضور نمایندگانی از کشورهای مختلف و به همت سازمان بهزیستی برگزار می‌شود.

در این دوره از مسابقات در رشته قرائت تحقیق مجتبی صفارزاده از افغانستان، رستم اثنینی از اندونزی، علاش عمار از الجزایر، معظم محمد مبارک از بنگلادش، ابراهیم آلتونتاش از ترکیه، طارق زیاد الجزار از سوریه، حسین محمد شلال عزاوی از عراق، شیهاوین آرومپونی از فیلیپین، حسن انور حمیه از لبنان، عاصف یاسین از مالاوی، محمد قاییم نضیر سریمی از مالزی و محمد احمد السید طلبه از کشور مصر حضور دارند.

همچنین در رشته حفظ کل قرآن کریم نیز سیدخداداد حسینی از افغانستان، مامان عبدالرحمن آردانا از اندونزی، اسماعیل مشنن از الجزایر، اشرف الاسلام تفضل حسین از بنگلادش، اکرم اوچار از ترکیه، محمد بن محمد حامد از چاد، زکریا دیبو حائک از سوریه، محمد ابراهیمی از سوئد، محمد انور عسگر از سریلانکا، مرتضی علی ناجی از عراق، عبدالباسط حامدن از غنا، عبدالله حمدسالم حمد ابوشریده از قطر، موسی جده از کامرون، محمد السعید عبدالغنی القمیری از مصر، محمد عبدالله صادق از نیجر، علی ادریس عبدالسلام از نیجریه و محمد انیس از هندوستان در این مسابقات حضور دارند.

نمایندگان کشورمان در این دوره از مسابقات در رشته قرائت تحقیق امیدرضا رحیمی و در رشته حفظ کل قرآن کریم نیز محمدتقی کریمی خواهد بود.

انتهای پیام

captcha