تجلیل از 1435 جانباز منطقه شرق کرمان در روز ولادت حضرت ابوالفضل‌العباس(ع)
کد خبر: 3707015
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱

تجلیل از 1435 جانباز منطقه شرق کرمان در روز ولادت حضرت ابوالفضل‌العباس(ع)

گروه سیاست و اقتصاد - معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بم گفت: به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) و روز جانباز، از یک‌هزار و ۴۳۵ نفر جانباز شهرستان‌های بم، نرماشیر، فهرج و ریگان تجلیل می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، عباس زورونی، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بم امروز پنج‌شنبه، 30 فروردین در جلسه برنامه‌ریزی روز جانباز در شهرستان بم ضمن تبریک فرا رسیدن ماه پر‌فضیلت شعبان و اعیاد شعبانیه گفت: به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) و روز جانباز، از یک‌هزار و ۴۳۵ نفر جانباز شهرستان‌های بم، نرماشیر، فهرج و ریگان تجلیل می‌شود.
وی با بیان اینکه مجاهدت ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست، عنوان کرد: ایثارگران و جانبازان از همه مادیات دنیوی گذشتند و راهی جبهه‌های حق علیه باطل شدند که باید به صورت ویژه در شهرستان از آنها تجلیل شود.
معاون سیاسی فرماندار بم با اشاره به اینکه بم بیشترین تعداد جانبازان را در میان شهرستان‌های نامبرده دارد، اظهارکرد: شهرستان نرماشیر با ۱۶۸جانباز و فهرج با ۵۳ جانباز در رتبه‌های بعدی هستند.
زورونی بیان کرد: در ابتدا مراسم جانبازان ضمن گلباران مزار شهدا در منطقه نمونه دهبکری حضور پیدا می‌کنند و در ادامه مراسم سخنرانی و خاطره‌گویی جانبازان را در برنامه داریم.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بم تصریح کرد: در این مراسم از جانبازان ۵ تا ۷۰ درصد تجلیل بعمل می‌آید.
انتهای پیام

captcha