دیدار شهردار تبریز با خانواده شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری
کد خبر: 3707035
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

دیدار شهردار تبریز با خانواده شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری

گروه اجتماعی- شهردار تبریز همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی، با حضور در منزل شهید مدافع حرم«صادق عدالت اکبری» با خانواده این شهید بزرگوار دبیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، ایرج شهین باهر، شهردار تبریز همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی، با حضور در منزل شهید مدافع حرم«صادق عدالت اکبری» با خانواده این شهید بزرگوار دبیدار و گفت وگو کرد.

دیدار شهردار تبریز با خانواده شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری

وی، در این دیدار، با اشاره به این‌که آرامش، صلابت و فضای امن خدمتگزاری، مرهون جان‌فشانی شهداست، گفت: امروز در شرایطی که منطقه و خاورمیانه در محاصره تنش‌ها و آتش‌هاست، کشورمان، در امنیت و آرامش کم‌نظیر، توسعه و آبادانی را پیش گرفته است.

شهین باهر، اضافه کرد: این امنیت، مرهون شهیدان بزرگواری چون صادق عدالت اکبری است که در سایه تربیت مکتبی و انقلاب پدر و مادر، جان خود را نثار اسلام و انقلاب کردند.

شهردار تبریز، گفت: طرح یادمان شهدا با نام «بو کوچه‌نین افتخاری» با هدف ماندگار کردن نام شهدای گرانقدر در اقصی نقاط شهر اجرا می شود و با اجرای این طرح، تابلویی شامل نام و عکس شهید، سال تولد، نام والدین شهید، زمان و محل شهادت همراه با جمله ای از وصیتنامه شهید در محل مناسبی از کوچه متعلق به وی نصب خواهد شد.

انتهای پیام

captcha