عصبانیت رژیم صهیونیستی به دلیل توانمندی نیروهای مسلح است
کد خبر: 3707047
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸

عصبانیت رژیم صهیونیستی به دلیل توانمندی نیروهای مسلح است

گروه اجتماعی- نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، گفت: رژیم صهیونیستی توانمندی و آمادگی نیروهای مسلح و قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران را به خوبی شناخته است و برای همین تا این حد عصبانی است.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروزدر دیدار فرماندهان و کارکنان نیروهای 4 گانه ارتش مستقر در استان به مناسبت 29 فروردین با وی، گفت: رژیم صهیونیستی توانمندی و آمادگی نیروهای مسلح و قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران را به خوبی شناخته است و برای همین تا این حد عصبانی است.

عصبانیت رژیم صهیونیستی به دلیل توانمندی نیروهای مسلح است
وی، افزود: این توانمندی و اقتدار در نیروهای مسلح کشورمان است دشمنان به لطف پروردگار متعال کاری نمی تواند بکنند.
امام جمعه تبریز رمز موفقیت نیروهای مسلح را تقویت بنیه اعتقادی و امنیتی ارتش و حفظ وحدت و همدلی با سپاه و بسیج در سایه اطاعت از رهبر معظم انقلاب بیان کرد.
حجت‌الاسلام آل هاشم گفت: در دوران قبل از انقلاب تنها کسی که ارتش را خوب شناخت و از آنان حمایت کرد امام خمینی ره بود زیرا می دانست بدنه ارتش سالم و پاکیزه است.
وی تصریح کرد: مقابله با انحلال ارتش و ثبت روز ارتش در نتیجه شناخت کامل امام راحل از بدنه ارتش در دوران قبل و بعد از انقلاب بود.
امام جمعه تبریز ادامه داد: بر اساس همین شناخت درست بود که در 19 بهمن 57 و سه روز قبل از پیروزی انقلاب جمعی از همافران با امام دیدار و با ایشان بیعت کردند که این اقدام آنان ، کمر دشمن را شکست و طاغوت را ناامید کرد.
وی، اضافه کرد: ارتش قهرمان در دوران دفاع مقدس نیز در کنار سپاه و بسیج به دفاع از میهن و ارزشهای انقلاب پرداخت و بیش از 48 هزار شهید را تقدیم اسلام کرد.
سرتیپ غلامحسین ظهیر مالکی، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه ارتش نیز در این دیدار گفت: امروز ارتش به پاس خون شهدا از آمادگی بالایی برخوردار است و در کنار دیگر نیروهای مسلح گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب است و اجازه نمی دهد دشمنان آسیبی به کشور وارد کنند.
وی، افزود: ارتش نیرویی مردمی و ولایی است و پیوند خود را با ملت و ارزشهای انقلاب نشان داده است و نه تنها در عرصه دفاعی بلکه هنگام بروز حوادث غیر مترقبه نظیر سیل زلزله و آتش سوزی نیز در کنار مردم و یاور آنهاست.
انتهای پیام

captcha