انتقاد آیت‌الله هادوی تهرانی از کم‌توجهی برخی مسئولان به بیت‎المال
کد خبر: 3707060
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶

انتقاد آیت‌الله هادوی تهرانی از کم‌توجهی برخی مسئولان به بیت‎المال

گروه حوزه‌های علمیه ــ استاد تفسیر حوزه علمیه گفت: افرادی در کشور هستند که پول‌های آنچنانی بابت مسئولیت می‌گیرند ولی ساعاتی که باید مشغول کار خود باشند در جای دیگر فعالیت دارند و دنبال تثبیت موقعیت خود هستند.

انتقاد آیت‌الله هادوی تهرانی از کم‌توجهی برخی مسئولان به بیت‎المال

به گزارش ایکنا؛ آیت‌الله مهدی هادوی تهرانی در ادامه سلسله جلسات تفسیر سوره حجرات گفت: در این سوره تعدادی از آیات با خطاب «آمنوا» و برخی نیز با «ایها الناس» بیان شده است.

وی افزود: خداوند در ادامه نیز ملاک کرامت در نزد خداوند را تقوا و ایمان و نه سیاه و سفید و این نژاد و آن نژاد و ... برشمرد که برخلاف تفکر یهود است که خود را برترین نژاد بشر می‌دانند و این تفکر در ارمنی‌ها نیز که خود را نسبت به سایر مسیحیان برتر می‌دانند وجود دارد.

هادوی تهرانی با اشاره به تعبیر علیم خبیر به معنای اینکه خدا از درون انسان‌ها آگاه است عنوان کرد: وقتی پرده‌ها افتاد آن وقت معلوم می‌شود چه کسی بالا و چه کسی پائین‌تر است؛ امروز ممکن است کسانی کم‌اهمیت باشند و دیده نشوند ولی در قیامت خیلی بالا باشند.

این استاد تفسیر بیان کرد: افرادی در کشور هستند که پول‌های آنچنانی بابت مسئولیت می‌گیرند ولی ساعاتی که باید مشغول کار خود باشند در جای دیگر فعالیت دارند و دنبال تثبیت موقعیت خود هستند.

وی افزود: برخی از ما هم تصور می‌کنیم که نماز جماعتی می‌خوانیم خیلی مؤمن هستیم در حالی که این مسئله، صرفا ملاک نیست بلکه نماز ابزاری برای کسب تقوا و ایمان بیشتر است.

وی با بیان اینکه برخی دو رکعت نماز می‌خوانند و از آن طرف طوری با بیت‌المال رفتار می‌کنند که گویی ارث آنان است تاکید کرد: این افراد، بیت‌المال را صرف کارهای مختلف برای تثبیت موقعیت خودشان می‌کنند و یا برخی کارمندان پول می‌گیرند تا به مردم خدمت کنند ولی به جای آن طلبکار هم هستند.

انتهای پیام

captcha