جشن همراهی؛ ویژه‌برنامه خانوادگی حرم حضرت معصومه(س) در اعیاد شعبانیه
کد خبر: 3707086
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴

جشن همراهی؛ ویژه‌برنامه خانوادگی حرم حضرت معصومه(س) در اعیاد شعبانیه

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره اطلاع رسانی و تشریفات آستان مقدس حضرت معصومه(س) از برگزاری "جشن همراهی" ویژه اعیاد شعبانیه در صحن جامع فاطمی خبر داد.

 

مهدی کلانترزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا از قم، عنوان کرد: آستان مقدس حضرت معصومه(س) ویژه برنامه ای را در اعیاد شعبانیه برای خانواده ها با عنوان جشن همراهی برگزار می‌کند، این جشن از ۳۰ فروردین تا ۱ اردیبهشت به مناسبت میلاد انوار کربلا، ۷ اردیبهشت به مناسبت میلاد جوان‌ کربلا و ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت به مناسبت میلاد امام زمان(عج) برگزار می‌شود.
رئیس اداره اطلاع رسانی و تشریفات حرم حضرت معصومه(س) افزود: این جشن با همکاری موسسه حضرت خدیجه(س) و موسسه مالی و اعتباری کوثر برگزار می‌شود.
کلانترزاده بیان کرد: هرشب میهمانانی از دستگاه‌ها و نهادهای مختلف استان متناسب با ایام عید در برنامه حضور دارند، همچنین خانواده های پاسداران، جانبازان و خانواده های شهدا و آزادگان در این جشن حضور پیدا می‌کنند.
وی ادامه داد: حضور میهمانان ویژه‌ای از چهره‌های هنری و فعالان عرصه هنر متناسب با شب های مختلف، اجرای نمایش متناسب با ایام عید، بیان نکات معارفی و مسابقه حضوری به همراه قرعه کشی سفر به کربلای معلی و مشهد مقدس از بخش‌های مختلف این جشن است.
گفتنی است جشن همراهی ساعت 21 درصحن جامع فاطمی حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha