پیشرفت 60 درصدی عملیات احداث تنها دانشگاه مهدویت خاورمیانه در شیراز
کد خبر: 3707090
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
مختاری مطرح كرد:‌

پیشرفت 60 درصدی عملیات احداث تنها دانشگاه مهدویت خاورمیانه در شیراز

گروه اجتماعی ـ سرپرست کارگاه دانشگاه مهدویت از پیشرفت 50 تا 60 درصدی عملیات احداث این دانشگاه به عنوان تنها دانشگاه مهدویت خاورمیانه خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، مهدی مختاری، سرپرست کارگاه دانشگاه مهدویت امروز، 30 فروردین‌ماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز با اشاره به احداث نخستین دانشگاه مهدویت خاورمیانه در شیراز از پیشرفت 50 تا 60 درصدی عملیات احداث این دانشگاه خبر داد و گفت:‌ این دانشگاه در 11 طبقه و حدود 15 هزار متر زیربنا در حال ساخت است.
وی با بیان اینكه برای احداث این دانشگاه بودجه‌ای قریب 200 میلیارد ریال پیش‌بینی شده است، افزود: ‌تاكنون 90 میلیارد ریال از محل كمك‌های مردمی تأمین شده است.
مختاری اظهار كرد: در طبقات مختلف این دانشگاه امكاناتی نظیر، پاركینگ، درمانگاه، مهدیه خواهران و برادران به‌صورت مجزا، كتابخانه، كلاس‌های آموزشی، سالن آمفی تئاتر، خوابگاه دانشجویی، نمایشگاه و غیره احداث خواهد شد.
سرپرست كارگاه دانشگاه مهدویت با یادآوری اینكه حدود دو سال است كه عملیات احداث این دانشگاه آغاز شده است، گفت: اسكلت این ساختمان تمام شده و سقف‌ها همگی زده شده است و در طبقات پایین شروع به نماسازی كرده‌ایم.
وی ادامه داد: عملیات نازك‌كاری ساختمان در 5 طبقه شامل نمای سنگ بدنه داخلی ساختمان، احداث چهارچوب فلزی دربها، پنجره‌های ساختمان و غیره همگی انجام شده است.
مختاری با بیان اینكه در طول روز حدود 80 نفر نیروهای مختلف در این مجموعه مشغول به كارند، گفت: به دلیل مسائل امنیتی ما تلاش می‌كنیم تا زمین كنار این ساختمان را به مساحت 2 هزار و 500 متر مربع خریداری كرده و تبدیل به پاركینگ كنیم كه برای این كار نیاز به كمك‌های مردمی داریم.
انتهای پیام

captcha