اولین مطالبه جامعه هدف بهزیستی حمایت مالی است
کد خبر: 3707105
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
رفیعی:

اولین مطالبه جامعه هدف بهزیستی حمایت مالی است

گروه اجتماعی- مدیرکل سابق بهزیستی استان مرکزی در مراسم معارفه مدیرکل جدید گفت: با توجه به گستردگی جامعه هدف بهزیستی، با تنوع و تعدد مطالبات مواجه هستیم و اولین مطالبه افراد تحت پوشش نیز حمایت مالی است و در وهله دوم توانمندسازی.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، بهروز رفیعی، مدیرکل سابق بهزیستی استان مرکزی، امروز، 30 فروردین ماه در مراسم معارفه مدیرکل جدید بهزیستی استان گفت: سازمان بهزیستی با گستردگی فراوانی از تنوع مددجویان و افراد آسیب دیده تحت حمایت گرفته تا ارائه خدمات به افراد عادی، مواجه است.
وی ادمه داد: به همین جهت یک میلیون 429 هزار نفر در استان مرکزی از خدمات بهزیستی از قبل از تولد از جمله مشاوره ژنتیک تا دوران سالمندی بهره‌مند هستند، اولین راهبرد اصلی بنده در طول خدمت حدود 4 ساله، استانداردسازی خدمات با افزایش نظارت بر مراکز غیر دولتی بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی سازمان بود، بهینه سازی خدمت رسانی به مردم و عدم انقطاع این خدمات در همین راستا دنبال می‌شد.
رفیعی افزود: دومین راهبرد بنده واگذاری تصدی به سمن‌ها و توسعه کار مشارکتی بود که در دولت تدبیر و امید شکل عملی به خود گرفت چنانچه در استان مرکزی حدود 700 سمن زیر نظر بهزیستی فعالیت دارند و بهزیستی بر اساس مصوبات مجلس صرفاً کار نظارتی می‌کند.
مدیرکل سابق بهزیستی استان مرکزی گفت: سومین راهبرد بنده تقویت و اهمیت به فرایندهای پیشگیرانه بود که استان مرکزی در این زمینه فوق العاده پیشرو است چنانچه غربالگری شنوایی سنجی نوزادان را 100 درصد اجرایی کرد همچنین در پیشگیری از اعتیاد رتبه برتر کشوری را داریم و در اقامه نماز و مشاوره ژنتیک نیز از استان‌های پیشرو محسوب می‌شویم.
وی ادامه داد: با توجه به گستردگی جامعه هدف بهزیستی، با تنوع و تعدد مطالبات نیز مواجه هستیم اولین مطالبه افراد تحت پوشش نیز حمایت مالی است و در وهله دوم توانمندسازی مانند مشاوره و ... که استانداری در این راستا اعتبارات خوبی در اختیار بهزیستی قرار داد.
رفیعی افزود: راهبرد چهارم بنده فعالیت در محیط‌های آموزش پذیر و تمرکز آموزش‌های پیشگیری بر گروه‌های آسیب‌پذیر و در معرض آسیب بود گروه‌هایی که دشمن آنها را مخاطب خود برای اثرگذاری قرار داده است.
انتهای پیام

captcha