از انتصاب مدیران زن با تجربه در پست‌های مدیریتی حمایت می‌کنم
کد خبر: 3707110
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷

از انتصاب مدیران زن با تجربه در پست‌های مدیریتی حمایت می‌کنم

گروه اجتماعی- استاندار مرکزی با اشاره به انتصاب مدیرکل جدید بهزیستی استان گفت: یکی از مزیت‌های این انصاب قرار گرفتن یک خانم باتجربه در کنار مدیران کل کشور است بنده از انتصاب مدیران زن با تجربه و مشرف به علوم مدیریتی در استان استقبال می‌کنم.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سید علی آقازاده، استاندار مرکزی، امروز، 30 فروردین ماه در مراسم معارفه مدیرکل جدید بهزیستی استان مرکزی گفت: خدمت در نظام اسلامی فرصت بسیار سازنده‌ای است که باید به بهترین نحو ممکن از آن استفاده و به مردم خدمت رسانی کرد و کارکنان بهزیستی به جهت تنوع خدماتی که می‌توانند به مردم ارائه دهند باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرند.
وی ادامه داد: بهزیستی یکی از نهادهای خدمت رسان واقعی است که به طیف وسیعی از افراد آسیب دیده و در معرض آسیب خدمات می‌دهد مخاطبانی که شاید در طول عمر خود رنگ آرامش را ندیده‌اند لذا باید با تلاش صادقانه این آلام را کاهش داد.
آقازاده با اشاره به انتصاب مدیرکل جدید بهزیستی گفت: در دوران سرپرستی وی خدمات خوبی ارائه شد و با توجه به سوابق کاری، شناخت خوبی از مشکلات استان دارد؛ لذا با مشورت رئیس سازمان بهزیستی به این نتیجه رسیدیم که خانم امینی می‌تواند گزینه خوبی برای مدیریت بهزیستی استان مرکزی در میان استان‌های کشور باشد.
استاندار مرکزی ادامه داد: یکی از مزیت‌های این انصاب قرار گرفتن یک خانم باتجربه در کنار مدیران کل کشور است بنده از انتصاب مدیران زن با تجربه و مشرف به علوم مدیریتی در استان استقبال می‌کنم.
انتهای پیام

captcha