اهدای کمک هزینه عمره مفرده به 2 نفر از حافظان قرآن کریم استان فارس
کد خبر: 3707126
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱
یزدانی مطرح كرد:

اهدای کمک هزینه عمره مفرده به 2 نفر از حافظان قرآن کریم استان فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ کارشناس روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس از اهدای كمك هزینه سفر عمره مفرده به 2 نفر از حافظان قرآن این استان در قرعه‌كشی شانزدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، جواد یزدانی، کارشناس روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، 30 فروردین‌ماه بیان کرد: طی مراسمی در برنامه شبکه قرآن و معارف سیما از برگزیدگان شانزدهمین دوره سراسری مسابقات طرح تربیت حافظان قرآن کریم تجلیل به‌عمل آمد و به نفرات برتر این مسابقات جوایز ویژه‌ای اهدا شد.
وی با یادآوری اینكه این مسابقات از 12 تا 18 اسفندماه سال گذشته در سراسر کشور در محل بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص برگزار شد، افزود: در این دوره از مسابقات از بین 241 هزار نفر شرکت‌کننده حائز رتبه برتر در سراسر کشور به 29 نفر برنده کمک هزینه عمره مفرده اهدا شد.
یزدانی با بیان اینکه در بین این شرکت‌کنندگان دو نفر از حافظان استان فارس حائز رتبه برتر بودند و موفق به دریافت کمک هزینه عمره مفرده شدند، گفت: حدیثه جوکار از شهرستان بوانات در رشته حفظ 30 جزء و رضوان نصیری از شهرستان ارسنجان در رشته حفظ کل با کسب رتبه برتر در این دوره از مسابقات موفق به دریافت کمک هزینه سفر به عمره مفرده شدند.
انتهای پیام

captcha