استفاده از تمام الحان در تلاوت/ انتظار بیشتری از خودم داشتم
کد خبر: 3707207
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۶
محمدتقی کریمی‌فیض‌آبادی بیان کرد:

استفاده از تمام الحان در تلاوت/ انتظار بیشتری از خودم داشتم

گروه مسابقات ــ نماینده کشورمان در بخش روشندلان مسابقات بین‌المللی قرآن در مورد اجرای خود در این دوره از مسابقات به استفاده از تمامی الحان در تلاوت خود اشاره کرد و گفت: با اینکه انتظار بسیار بیشتری از خودم داشتم، اما تلاوت راضی‌کننده‌ای انجام دادم.

محمدتقی کریمی فیض آبادی

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ در اولین روز سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران و در نوبت صبح، نماینده کشورمان در بخش روشندلان به حضور در جایگاه به سوالات هیئت داوران پاسخ داد. وی در اجرای خود به سه سوال هیئت داوران پاسخ داد که در دو سوال تذکر هئیت داوران را به دنبال داشت. در ادامه گفت وگوی کوتاهی با این حافظ روشندل کل قرآن کریم صورت گرفته است.
محمدتقی کریمی فیض آبادی، نماینده کشورمان در مسابقات بین الملی قرآن روشندلان، در گفت وگو با ایکنا در مورد اجرای خود در این مرحله از مسابقات، گفت: در این مرحله مقداری عجولانه کار کردم و در سوال اول کلمه «رسل ربنا» را «رسلنا» تلفظ کردم که ناشی از کم دقتی و عجله بود.
وی با اشاره به اینکه در سوال دوم نیز یک حرف را اشتباه تلفظ کرده است، افزود: انتظار داشتم اجرای بی غلطی داشته باشم، اما اینگونه نشد. با اینکه انتظار بسیار بیشتری داشتم، اما در مجموع از اجرای خودم راضی هستم.
کریمی فیض آبادی در ادامه در مورد پیش بینی کسب رتبه در این مسابقات نیز تصریح کرد: در عین داشتن دو اشتباه؛ از پنج لحن در اجرای خودم استفاده کردم. در رقابت های امروز، نماینده کشور ترکیه بدون اشتباه تلاوت کرد، اما تلاوتی یک نواخت و بدون نغمه پردازی داشت. نماینده کشور افغانستان نیز دارای اشتباهات زیادی بود.
نماینده ایران در مسابقات بین المللی قرآن نابینایان گفت: داور راهنمای این دوره از مسابقات تذکراتی در زمینه تجوید و صوت و لحن ارائه داد.

انتهای پیام

captcha