تجلیل از یکصد خانواده شهید فروردینی در حرم امام‌زاده صالح (ع)
کد خبر: 3707223
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵

تجلیل از یکصد خانواده شهید فروردینی در حرم امام‌زاده صالح (ع)

گروه جهاد و حماسه ــ سی و یکمین گردهمایی فرزندان شهدای اسلام با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با تجلیل از 100 خانواده شهید فروردینی در حرم امام‌زاده صالح (ع) برگزار شد.

رد نشود//

به گزارش خبرگزاری ایکنا، هیأت فرزندان شهدا، با آغاز سال جدید وارد دهه چهارم مراسم‌های ماهانه خود شد و سی و یکمین گردهمایی بزرگترین اجتماع خانواده‌های شهید را با میزبانی تعداد کثیری از یادگاران شهدا سپری کرد.

این مراسم که روز پنجشنبه سی فرورددین همزمان با شب ولادت پرچمدار شهادت در اسلام، حضرت اباعبدالله الحسین ع بود همچون گذشته در سالن اجتماعات حرم مطهر امامزاده صالح، با حضور جانبازان و ایثارگران، مسئولین و مقامات، هنرمندان و ورزشکاران برگزار شد. مدح خوانی اهل‌بیت(ع) توسط حاج محمد اشراقیان، در فضایی مزین به تصویر شهدا، حال و هوای حاضران را کربلایی‌تر کرد.

رد نشود//

در ادامه فاطمه افشاریان از شاعران بنام و فرزند شهید و سید علی مجابی فرزند جانباز و هنرمندی خاص که کتابت کوچکترین قرآن جهان اثر او به شمار می‌رود، اشعاری در خصوص اعیاد شعبانیه تقدیم حاضرین کردند. سپس با اعلام عبدالله روا فرزند شهید و مجری مراسم، از وزیر محترم کار، تعاون و رفاه اجتماعی؛ علی ربیعی دعوت صورت گرفت تا دقایقی به ایراد سخنرانی پرداخت.

ربیعی اظهار کرد: دکتر روحانی همواره تأکید بر اکرام خانواده شهدا و رفع مشکلات ایثارگران داشته و دولت چنین تلاش‌هایی برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و قدردانی از خانواده‌های ایثارگران را تشویق می‌کند.

رد نشود//

در پایان از یکصد خانواده شهید از جمله حسین معزغلامی، نورالدین رحیمی، سعید موسوی افتخاری، سعید روستایی، مرتضی یاورنژاد،و... تجلیل شد و طاقشال‌های منقش به نام هیأت که متبرک به سنگ مزار امامزاده هستند تقدیم‌شان شد.

یادآور می‌شود؛ در این مراسم الهام چرخنده، رضا ایرانمنش (بازیگر)، ابوالفضل همراه (بازیگر)، آیدین نصرتی (قهرمان وزنه برداری جهان) حضور داشتند.

انتهای پیام

captcha