قدرت سپاه به‌خاطر مردمی بودن آن است
کد خبر: 3707236
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶

قدرت سپاه به‌خاطر مردمی بودن آن است

گروه شهرستان‌ها- امام جمعه شهرستان خوشاب در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت: تکیه گاه سپاه مردم است و قدرت این مجموعه، نشات‌گرفته از قدرت مردمی آن است.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حیدر علی یوسف‌زاده، امام جمعه شهرستان خوشاب در خطبه‌های نماز جمعه 31 فروردین با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: اصحاب کسا محور خلقت آسمان و زمین هستند.
وی با اشاره به اینکه خداوند سبحان در خاک تربت امام حسین(ع) شفا قرار داده است، ما باید درباره ائمه اطهار(ع) به ویژه امام حسین(ع) معرفت و شناخت داشته باشیم و به گونه‌ای عمل نکنیم که رفتارمان در طول سال یزیدی باشد ولی تنها در محرم برای امام عزادارای کنیم.
خطیب نماز جمعه خوشاب با تاکید بر اینکه از دامن زنان پاک، فرزندان پاکی تربیت می‌شوند، تصریح کرد: متاسفانه با ورود زنان به شبکه‌های اجتماعی و مشغول شدن آن‌ها در این فضا، گاهی شاهد هستیم که مهر و عطوفت مادری کم شده و طلاق در جامعه زیاد شده است.
حجت‌الاسلام یوسف‌زاده با اشاره به اینکه عظمت سپاه با تکیه بر توان مردم است، افزود: با نگاهی به جمله تاریخی حضرت امام خمینی(ره) که بیان کردند« اگر سپاه نبود، کشور نبود » می‌توان نتیجه گرفت که منظور آن رهبر فرزانه آرمانهای سپاه از جمله ایثار، شهادت طلبی و پاسداری از انقلاب است.
وی اضافه کرد: هر کجا محافظه‌کاری کردیم، عقب ماندیم ولی در هر کجا انقلابی عمل کردیم در کشور مانند تولید موشک‌های نقطه زن پیشرفت داشتیم.
امام جمعه شهرستان خوشاب با ابراز اینکه سپاه در عرصه علم و دانش و امنیت درون کشور و بیرون مرزها انقلابی عمل کرده است، گفت: تکیه گاه سپاه مردم است و قدرت سپاه نشات گرفته از قدرت مردمی آن است.
وی با اشاره به حمله آمریکا و متحدانش به سوریه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: آمریکا هیج نتیجه‌ای از این حملات نخواهد گرفت و این جنایت برایش هیچ ثمره‌ای نخواهد داشت.
نماینده ولی فقیه در خوشاب ابراز کرد: آمریکا با موشک‌هایی که به سوریه شلیک کرد به خیال خام خودش می‌خواست قدرت‌نمایی کند ولی مغلوب پدافند هوایی این کشور که مربوط به چند دهه قبل است، شد و 70 موشک آنها در هوا از بین رفتند.
انتهای پیام/

 

captcha