هراس دشمنان از سپاه/ تلاش سربازان گمنام در مقابله با نفوذ ستودنی است
کد خبر: 3707246
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴

هراس دشمنان از سپاه/ تلاش سربازان گمنام در مقابله با نفوذ ستودنی است

گروه سیاسی- نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، با تاکید به اینکه سپاه در جنگ تحمیلی خود را به خوبی نشان داده‌اند، گفت: این کارنامه درخشان سپاه است که منجر شده دشمنان از سپاه تا این حد هراس داشته باشند.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز، با اشاره به فرا رسیدن نیمه شعبان، روز سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: تلاش این سربازان گمنام امام در مقابله با جریان نفوذ دشمن ستودنی است.

هراس دشمنان ار سپاه/ تلاش سربازان گمنام در مقابله با نفوذ ستودنی است

وی، به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با کارکنان وزارت اطلاعات اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه نیمه شعبان روز سربازان گمنام انتخاب شده است باید بدانیم که حیات هر کشوری وابسته به اطلاعات آن کشور است و هر کشوری که بخواهد سرپا بایستد باید اطلاعات داشته باشد از این‌رو از کارکنان این اداره گمنام که به صورت شبانه روزی تلاش می‌کنند قدردانی می‌کنیم.

حجت‌الاسلام آل هاشم، ادامه داد: برخی سازمان‌ها خدمات خود را نشان می‌دهند ولی سربازان گمنام تمام تلاش خود را می‌کنند تا زحمت‌شان دیده نشود.

امام جمعه تبریز اضافه کرد: وزارت اطلاعات در پروژه‌های مختلف از قبیل نفوذ فردی، اقتصادی، امنیتی، سایبری، سیاسی، فرهنگی و فکری، جریانی و غیره دشمن تلاش کرده و محکم ایستاده‌اند که شاید این تلاششان به چشم نیاید ولی باید همه دستگاه‌ها برای امنیت کشور با کارکنان اطلاعات همکاری کنند.

وی در ادامه خطبه‌ها با اشاره به مناسبت‌های هفته با تبریک اعیاد شعبانیه و به ویژه سوم شعبان سالروز ولادت امام حسین (ع)،گفت: این روز به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده چرا که امام حسین (ع) در پاسداری از دین اسلام خالصانه در این راه شهید شد و این روز را به همه پاسداران و سپاهیان تبریک می گویم.

حجت‌الاسلام آل هاشم، در گرامیداشت روز پاسدار خاطر نشان کرد: امام راحل جمله معروفی داشت که «کاش من هم یک پاسدار بودم» همچنین امام خمینی(ره) می فرمود: تا رمق در جان دارم وظیفه من دعاگویی و سپاس از پاسداران است.

خطیب جمعه تبریز، با تاکید به اینکه سپاه در جنگ تحمیلی خود را به خوبی نشان دادهاند، گفت: این کارنامه درخشان سپاه است که منجر شده دشمنان از سپاه تا این حد هراس داشته باشند. 

وی، با استناد به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اگر سپاه نبود امروز کجا بودیم، تصدیح کرد:  سپاه با پرچیدن گروهک‌های تروریستی و دفاع جانانه در هشت سال دفاع مقدس و حفاظت هواپیمایی و گارد پرواز و مقابله با مشکلات اقتصادی و جنگ نرم دشمن همیشه حاضر در صحنه بوده و در حال کسب موفقیت است که البته نباید ایستادگی سپاه در مقابل فتنه منطقه‌ای و دشمنانی مانند آمریکا و صهیونیست‌ها نیز به راحتی گذشت.

حجت‌الاسلام آل هاشم همچنین ولادت حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز را به همه جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس تبریک گفته و آرزوی صحت و سلامت برای این ایثارگران کرد و گفت: باید در این روز از زحمات همسران جانبازان که شبانه روز و بی هیچ منتی در خدمت همسران جانباز و قطع نخاعی هستند، صمیمانه قدردانی کنیم.

انتهای پیام

captcha