مسلمانان باید حقیقت و درستی را سرلوحه زندگی خود قرار دهند
کد خبر: 3707249
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴

مسلمانان باید حقیقت و درستی را سرلوحه زندگی خود قرار دهند

مسلمانان باید حقیقت و درستی را سرلوحه زندگی خود قرار دهند گروه سیاسی- امام جمعه سنندج با بیان اینکه در روز قیامت باید پاسخگوی اعمال خود باشیم، گفت: در این راستا باید حقیقت و درستی را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم و به توصیه‌های خداوند و پیامبر اسلام (ص) توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی، امام جمعه سنندج امروز، 31 فروردین ماه در آیین عبادی - سیاسی نمازجمعه این هفته با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار اظهار کرد: پاسداران با تاسی امام حسین(ع) همواره در خط مقدم دفاع از نظام و کشور هستند و با تمام توان خود از ملت و کشور حفاظت و حراست می‌کنند.
وی با تأکید بر رعایت دستورات الهی از سوی همگان افزود: خداوند انسان را از کبر و غرور بر حذر داشته و مسلمانان را به تواضع در رفتار توصیه کرده است.
امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه در روز قیامت باید پاسخگوی اعمال خود باشیم، بیان کرد: در این راستا باید حقیقت و درستی را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم و به توصیه‌های خداوند و پیامبر اسلام (ص) توجه ویژه‌ای داشته باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اعلام اینکه نظام اسلامی توجه ویژه‌ای به رفع محرومیت روستاها دارد، اعلام کرد: پس از انقلاب در نقاط روستایی کارها خوبی صورت گرفته و تغییرات ویژه‌ای در این مناطق ایجاد شده است
ماموستا خدایی بنیاد مسکن را یکی از نهادهای انقلابی موثر برای توسعه و آبادانی روستاها دانست و عنوان کرد: در دوران طاغوت هیچ تلاشی برای عمران روستاها صورت نمی گرفت.
وی در پایان با اشاره به طرح‌های اجرایی بنیاد مسکن در روستاها یادآور شد: بنیاد مسکن با اجرای طرح هادی روستایی، احداث مسکن برای خانواده‌های نیازمند و طرح تملک زمین روستاییان، در کاهش مهاجرت از روستاها به شهر نقش مهمی ایفا کرده است.
انتهای پیام

captcha