ویژه‌برنامه‌های مرکز بهداشت قم در هفته سلامت
کد خبر: 3707252
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۲

ویژه‌برنامه‌های مرکز بهداشت قم در هفته سلامت

کانون خبرنگاران نبأ ــ در آستانه هفته سلامت، دبیر هفته سلامت به تشریح برنامه های ایام هفته سلامت در قم پرداخت.

ویژه برنانه های مرکز بهداشت در هفته سلامت استان قم

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، محمد رسول مهدوی، دبیر هفته سلامت استان قم با تشریح این برنامه‌ها گفت: هفته سلامت هرساله هفته اول اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود که امسال نیز ویژه‌برنامه‌هایی برای این هفته در نظر گرفته‌شده است.

وی افزود: شعار امسال پوشش همگانی سلامت؛ برای همه در همه‌جا است که به مقوله سلامت همگانی در جامعه تأکید دارد. 

مهدوی گفت: دیدار با مراجع عظام تقلید، برگزاری جشن نشاط و سلامتی در مدارس استان، برپایی ویژه‌برنامه جشن سلامت و اعیاد شعبانیه در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، برگزاری دوره‌های بازآموزی ازجمله برنامه‌های این هفته خواهد بود.

دبیر هفته سلامت استان قم گفت: به‌منظور ارائه گزارش و تبیین موضوع سلامت همگانی، رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی قم در دفاتر رسانه‌های استان حاضرشده و به این موضوع مهم خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن روز میلاد علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) روز جانباز، مراسم جشن روز جانباز و تجلیل از جانبازان نیز هم‌زمان با هفته سلامت برگزار خواهد شد.

مهدوی گفت: یکی از برنامه‌های هفته سلامت، برگزاری نخستین مجمع سلامت استانی با حضور مسئولان استان است که در این جلسه سلامت همگانی تبیین می‌شود. 

دبیر هفته سلامت استان قم، برپایی ایستگاه‌های ارائه خدمات مشاوره‌ای سلامت در نماز جمعه، برگزاری دوره‌های سلامت در مراکز بهداشت شهری و روستایی، تبیین دستاوردهای سلامت استان را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

سیدمحمدمهدی موذن

انتهای پیام

 

 

captcha