انقلابی‌گری تنها مختص روحانیون نیست
کد خبر: 3707257
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰

انقلابی‌گری تنها مختص روحانیون نیست

گروه سیاست و اقتصاد- امام‌جمعه اصفهان گفت: انقلابی‌گری تنها مختص روحانیون نیست، بلکه همه مردم باید به این مهم توجه داشته باشند.

به گزارش ایکنا از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، امام‌جمعه اصفهان امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان، با اشاره به اینکه فرزندان حقی از پدر دارند، اظهار کرد: امام صادق (ع) در این رابطه می‌فرمایند: فرزند سه حق بر والدین خود به ویژه پدر دارد؛ نخستین حق فرزند، انتخاب مادر خوبی می‌باشد که پدرش برای او انتخاب می‌کند، دومین حق انتخاب نام خوب و مناسب برای او و سومین حق هم تربیت دینی است.
وی با بیان اینکه رفتار پدر و مادر تأثیر زیادی در تربیت فرزندان در آینده دارد، افزود: یکی از مسائل مهم در تربیت فرزند، محبت کردن به آنان می‌باشد که در روایات دینی تاکید زیادی درباره آن شده است.
امام جمعه اصفهان بیان کرد: والدین باید در در دوره‌های سنی فرزندان، رفتاری متناسب با آن دوره سنی با فرزندان خود داشته باشند.
آیت‌الله طباطبایی‌نژاد ادامه داد: کسانی که به واجبات دینی عمل می‌کنند، بهترین انسان‌ها هستند؛ در واقع کسی که از گناه دوری می‌کند، عاقل‌ترین انسان‌ها است.
وی با اشاره به فرا رسیدن ماه شعبان، گفت: در این ماه در رحمت و برکت الهی به روی انسان‌ها باز است. پیامبر اکرم(ص) درباره ماه شعبان فرمودند: «ماه شعبان، ماه من است و هر کس در این ماه یک روز روزه بدارد، مورد رحمت و محبت خداوند قرار می‌گیرد».
وی با اشاره به ولادت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل و امام سجاد(ع)، گفت: امسال روز پاسدار که در روز ولادت امام حسین(ع) است، با روز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نزدیک شده؛ این را باید به فال نیک گرفت و از خدا می‌خواهیم که دشمنان سپاه را از میان بردارد.
امام جمعه اصفهان ادامه داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همچنان انقلابی مانده‌اند و تا پایان نیز انقلابی خواهند ماند.
آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه براساس فرموه مقام معظم رهبری، دشمن به دنبال نفوذ و شبهه افکنی در میان افکار عمومی است، تصریح کرد: وظیفه و رسالت انقلابی ما ایجاب می‌کند که این شبهه‌ها را برطرف کنیم.انقلابی‌گری تنها مختص روحانیون نیست، بلکه همه مردم باید به این مهم توجه داشته باشند.
وی با اشاره به سالروز شکست آمریکا در حادثه طبس گفت: این واقعه در تاریخ کشور، یک رویداد بی‌نظیر است، زیرا اراده خداوند مانع تحقق اهداف دشمن شد.
امام جمعه اصفهان با اشاره به حمله اخیر آمریکا به سوریه، خاطرنشان کرد: دشمنان با دلایل واهی و بیجا، 110 موشک به سوریه  پرتاب کردند، اما همین‌ها مدعی حقوق بشر و حمایت از مردم سوریه هستند.
انتهای پیام

captcha