2 شهید و 50 زخمی در چهارمین جمعه تظاهرات بازگشت
کد خبر: 3707267
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰

2 شهید و 50 زخمی در چهارمین جمعه تظاهرات بازگشت

گروه بین‌الملل ـ بر اثر حمله امروز(31 فروردین‌ماه) اشغالگران صهیونیست به شرکت‌کنندگان در تظاهرات مسالمت‌آمیز جمعه بازگشت، تا این لحظه دو جوان فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

2 شهید و 50 زخمی در چهارمین جمعه تظاهرات بازگشت
به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین؛ چهارمین جمعه تظاهرات بزرگ بازگشت در نوار مرزی باریکه غزه با حضور ده‌ها هزار فلسطینی در مناطق مرزی آغاز شده به طوری که ساکنان مناطق مختلف باریکه غزه از ساعات اولیه صبح امروز جمعه راهی مناطق مرزی شده و در چهارمین جمعه تظاهرات بازگشت که به جمعه «شهدا و اسرا» نامگذاری شده، شرکت کردند.

اشغالگران صهیونیست همانند هفته‌های گذشته با گلوله جواب شرکت‌کنندگان در این تظاهرات مسالمت‌آمیز را دادند که در نتیجه آن تا این لحظه دو جوان فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که تا این لحظه دو فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی در نوار مرزی باریکه غزه شهید شده و 50 نفر دیگر زخمی شده‌اند.

احمد جمیل عقل جوان 25 فلسطینی در منطقه ابو صفیه در شمال نوار غزه و احمد رشاد عثامنه جوان 24 ساله نیز در شمال این باریکه به شهادت رسیدند.

بدین گونه شمار شهدای تظاهرات بازگشت تا این لحظه به 37 نفر افزایش یافت. تاکنون بیش از 4000 نفر هم در این تظاهرات ها زخمی شده‌اند که حال بیش از 100 نفر از آن‌ها وخیم است.
 
انتهای پیام
 
captcha