اجتماع عظیم منتظران ظهور در بیرجند برگزار می شود
کد خبر: 3707322
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶
مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) خراسان‌جنوبی:

اجتماع عظیم منتظران ظهور در بیرجند برگزار می شود

گروه معارف- مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) خراسان‌جنوبی گفت: روز نیمه شعبان، اجتماع عظیم منتظران در میدان ابوذر بیرجند برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا خوشخو، مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) خراسان‌جنوبی در گفت وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: دهه مهدویت از سوی بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) کشور هر سال از 5 شعبان تا 15 شعبان نام گذاری می‌شود.
وی با بیان اینکه هر روز این دهه با نامی نام گذاری می‌شود، افزود: 5 شعبان با نام عبودیت، دعا و سبک زندگی منتظرانه، شش شعبان، با نام اشتغال، تولید و سبک زندگی منتظرانه و هفت شعبان با نام حمایت از کالای ایرانی و سبک زندگی منتظرانه نام گذاری شده است.
مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) خراسان‌جنوبی بیان کرد: هشت شعبان با نام شهادت، ولایت مداری و سبک زندگی منتظرانه، 9 شهبان با نام هنر، رسانه و سبک زندگی منتظرانه، 10 شعبان خانواده و سبک زندگی منتظرانه و 11 شعبان با عنوان جوان، نشاط مجاهدانه و سبک زندگی منتظرانه نام گذاری شده است.
خوشخو ادامه داد: 12شعبان با نام هم افزایی در امور خیر و سبک زندگی منتظرانه، 13 شعبان با عنوان انقلاب اسلامی و سبک زندگی منتظرانه، 14 شعبان با عنوان تربیت، اتقان در عمل و سبک زندگی منتظرانه و 15 شعبان با عنوان مهدویت، امت واحده و انتظار جهانی نام گذاری شده است.
وی بیان کرد: هر ساله با هدایت بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان اجتماع بزرگ مردمی منتظران در نیمه شعبان در تمام کشور برگزار می‌شود.
مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) خراسان‌جنوبی اظهار کرد: این اجتماع بزرگ از طریق مساجد و تکایا صورت می‌گیرد.
خوشخو با بیان اینکه سخنران محوری این مراسم، آیت اللله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در استان خواهند بود، یادآور شد: همچنین در طول ایام دهه مهدویت، جلسات سخنرانی نیز با حضورسخنرانانی از قم در سراسر استان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

 

captcha