«لب خط قرمز» منتشر شد
کد خبر: 3707330
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵

«لب خط قرمز» منتشر شد

گروه ادب ــ «لب خط قرمز» عنوان کتابی از انتشارات سوره مهر است که به قلم اسماعیل امینی منتشر شده است.

«لب خط قرمز» منتشر شد

به گزارش ایکنا،‌ «لب خط قرمز» شامل طنزنوشته‌های اسماعیل امینی منتشر شد. فهرست مطالب این کتاب به شرح زیر است: ثروت همان علم است، اول حرف بزن بعد فکر کن، از ورزشکار ادب بیاموز، امان‌نامه شاعرانه، فقط آدم‌ها آدم نیستند، بزرگترین دموکراسی دنیا، افشاگری چه خوبه، وطن‌داری آموز از فوتبالیست،‌ همه دارند حرفشان را پس می‌گیرند و ... .

در بخشی از این کتاب در مطلبی با عنوان «گرم کردن بازار کتاب» که هر کدام از مطالب آن با عدد مشخص شده است،‌ چنین می‌خوانیم: 1 ـ اعداد و ارقام از همه چیز مهمتر است. مهم نیست که در کتاب چه نوشته‌ای،‌ مهم این است که در یک هفته به چاپ پنجم رسیده است. 2 ـ اگر با ارقام واقعی نمی‌شود بازارگرمی کنید،‌ با خلاقیت خودتان،‌ اعداد خیره‌کننده بسازید؛ مثلاً پانصد نسخه کتاب چاپ کنید و پشت جلد بنویسید پانزده هزار نسخه! از آمارسازی نترسید،‌ بسیاری از امور مهمتر از کتاب با همین آمارسازی دارد پیش می‌رود به چه خوبی!

در پشت جلد کتاب نوشته شده است: فرقی نمی‌کرد روزنامه باشد یا مجله یا صفحه اینترنتی، هر کدام را که باز می‌کرد دنبال صفحه طالع‌بینی بود. نه با اخبار کاری داشت و نه با مقالات و آگاهی‌ها و نه حتی صفحه ورزشی. فقط صفحه طالع‌بینی و فقط طالع متولدین شهریورماه، یعنی همان برج سنبله،‌ او طالع آن روزش را می‌خواند و طبق آن عمل می‌کرد.

«لب خط قرمز» در 1110 نسخه، به بهای 12 هزار تومان و در 156 صفحه از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

انتهای پیام

captcha