«به وقت شام» با حضور حاتمی‌کیا اکران می‌شود
کد خبر: 3707337
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲
در خوزستان؛‌

«به وقت شام» با حضور حاتمی‌کیا اکران می‌شود

گروه فرهنگی ـ فیلم سینمایی «به وقت شام» به میزبانی خانواده شهدای مدافع حرم و با حضور ابراهیم حاتمی‌کیا در خوزستان اکران می‌شود.

به گزارش ایکنا از خوزستان، میلاد امینی‌موحد معاون هنر و رسانه مرکز فرهنگی عصر ظهور گفت: فیلم سینمایی «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در شهرهای آبادان، خرمشهر و اهواز اکران می‌شود. 

وی ادامه داد: در همین راستا، سینما اکسین اهواز از ساعت 19:15 چهارشنبه 5 اردیبهشت پذیرای تماشاگران این فیلم خواهد بود.

امینی موحد با اشاره به حضور آیت‌الله موسوی جزایری امام جمعه اهواز و خانواده شهدای مدافع حرم خوزستان در اکران این فیلم، افزود: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده قرار است از طرف جبهه مردمی فرهنگی استان خوزستان با حضور خانواده شهید سیدعمار موسوی، از ابراهیم حاتمی کیا و مسئولان سازمان اوج تقدیر خواهد شد.

معاون هنر و رسانه مرکز فرهنگی عصر ظهور با اشاره به اینکه خوزستان بیشترین تعداد شهدای مدافع حرم را تقدیم جبهه مقاومت کرده است؛ گفت: مردم خوزستان از این فیلم استقبال بسیار خوبی داشتند و بازخوردهای مثبت این اثر را در استان دریافت کردیم.

گفتنی است، فیلم سینمایی «یه وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا در سینما نخل خرمشهر و سینما آزادی آبادان در چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه اکران خواهد شد.

«به وقت شام» با حضور حاتمی‌کیا اکران می‌شود

انتهای پیام

captcha