حمایت از مربیان قرآنی در قرآنی شدن خانواده ها موثر است
کد خبر: 3707356
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸

حمایت از مربیان قرآنی در قرآنی شدن خانواده ها موثر است

گروه فعالیت های قرآنی- یک فعال قرآنی گفت: گسترش برنامه های قرآنی در مساجد، محلات، ایجاد و تاسیس دارالقرآن در محلات و حتی در منازل و راه اندازی هیئت قرآنی و به صحنه کشاندن مربیان قرآنی اعم از خواهران، برادران و حمایت و پشتیبانی از آنان در قرآنی شدن خانواده ها خیلی موثر خواهد بود.

حجت الاسلام ابوالفضل یاقوتی، فعال قرآنی، گفت وگو با ایکنا از اردبیل در مورد بازدهی جلسات سنتی قرائت قرآن، تصریح کرد: جلسات سنتی قرآن اگر با حمایت مداوم مسئولین باشد جوابدهی مطلوب خواهد داشت اما حمایت موقت چندان تاثیر گذار نخواهد بود.
وی با بیان اینکه حضور خود روحانیت در چنین جلساتی موثر است، افزود: امروزه باگسترش شبکه های مستهجن مجازی و ارزان عرضه شدن محصولات مستهجن و انواع موسیقی ها و سرگرمی و طنزهای مختلف و همچنین گران بودن محصولات دینی و قرآنی جوانان و حتی اکثر خانواده ها را به خود جذب کرده و از معنویات و مراسمات قرآنی کنار رانده است.
روحانی مستقر شهرک سینا ادامه داد: مسئولین امر باید در مورد ارزانتر عرضه شدن نرم افزارهای دینی و قرآنی اهتمام لازم را بکار گیرند وظیفه خود را نسبت به دین و اسلام خود را ادا نمایند.
یاقوتی در مورد قرآنی شدن خانواده و اجتماع قرآنی تصریح کرد: گسترش برنامه های قرآنی در مساجد محلات و ایجاد و تاسیس دارالقرآن در محلات و حتی در منازل و راه اندازی هیئت قرآنی و به صحنه کشاندن مربیان قرآنی اعم ازخواهران، برادران و حمایت و پشتیبانی از آنان در قرآنی شدن خانواده ها خیلی موثر خواهد بود.
انتهای پیام

captcha