مسابقات قرآنی «بهار در بهار» از نگاه دوربین
کد خبر: 3707374
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

مسابقات قرآنی «بهار در بهار» از نگاه دوربین

کانون خبرنگاران نبأ ــ یازدهمین دوره مسابقات قرآنی «بهار در بهار» ویژه کارکنان و همسران و بیست و دومین دوره این مسابقات ویژه فرزندان شرکت گاز و شرکت منطقه 10 عملیات انتقال گاز ایران در محل حسینیه عاشقان ثارالله استان بوشهر در حال برگزاری است.

حمید خدری، مدیر شرکت منطقه 10 عملیات انتقال گاز ایران در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، گفت: یازدهمین دوره مسابقات قرآنی «بهار در بهار» با رقابت بیش از 400 نفر در رشته‌های حفظ، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، مفاهیم قرآن کریم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، قصه‌گویی قرآنی، اذان و ترجمه قرآن کریم» ویژه کارکنان، همسران و فرزندان شرکت گاز استان بوشهر و شرکت منطقه 10 عملیات انتقال گاز ایران با تعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بینات بوشهر و با همکاری شبکه سیمای استانی، خبرگزاری بین‌المللی قرآن، شبکه صدای استانی، خبرگزاری شبستان و با مشارکت نیروهای روابط عمومی، حراست و پشتیبانی این دو شرکت در این شهر از روز گذشته، 31 فروردین‌ماه آغاز شده است.
وی با بیان اینکه قرآن هديه‌ای آسمانی برای زنده کردن دل‌ها است، افزود: دفاع از دین در چارچوب عقلانیت و معنویت در اصل ایمان به خداوند است و همه امور و اعمال انسان در دنیا و آخرت مورد محاسبه قرار می‌گیرد. قرآن متن فرهنگ اسلامی است و ذکر و تلاوت قرآن کریم چراغ هدايت و رشد بشر در طول تاريخ بوده است.
خدری بیان کرد: این دوره مسابقات با حضور و داوری «سیده‌اعظم حسینی، داور صوت و لحن؛ زینب یادگاری، داور وقف و ابتداء؛ فتاحیان، مسئول جمع‌بندی نمرات؛ نرجس شریف‌زادگان، داور تجوید؛ طاهره بختیاری، داور صحت حفظ؛ زهرا کشاورز، مدیر فنی متسابقان؛ عبدالرضا عبدالله‌زاده، رئیس هیئت‌داوران؛ محمد جماله، داور لحن؛ سیدمحمد جعفری، داور تجوید؛ عبدالرسول سرخوش، داور وقف و ابتداء؛ عباس هاشمی، داور صوت و صحت حفظ، سیداسدالله حسینی، مدیر فنی متسابقین» در سه بخش در حال برگزاری است.
وی با اشاره به بخش پایانی مسابقات که همزمان با ظهر امروز، اول اردیبهشت‌ماه، برگزار می‌شود، عنوان کرد: لیست افراد برگزیده مسابقات بعد از ارزیابی و جمع‌بندی نمرات نهایی توسط نماینده هیئت‌داوران به دبیرخانه مرکزی مسابقات تحویل داده می‌شود و برگزیدگان طی آئینی در مراسم اختتامیه مسابقات استانی معرفی و تجلیل خواهند شد.

خبرنگار: حامد فکوری
عکاس: ایمان شجاعی‌مقدم

captcha