عرضه 60 اثر جدید و تفسیر 5 جلدی قرآن از «حسن زواره‌ای»
کد خبر: 3707408
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
به کوشش انتشارات علمی و فرهنگی انجام می‌شود؛

عرضه 60 اثر جدید و تفسیر 5 جلدی قرآن از «حسن زواره‌ای»

گروه ادب ــ انتشارات علمی و فرهنگی همزمان با برپایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران،‌ علاوه بر ارائه 700 اثر که 60 اثر آن جدید هستند،‌ تفسیر 5 جلدی قرآن به قلم حسن زواره‌ای را نیز عرضه می‌کند.

عرضه 60 اثر جدید و تفسیر 5 جلدی قرآن از «حسن زواره‌ای»

مجید بست‌چی، مسئول فروش کتاب‌گستر که پخش کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی را برعهده دارد در گفت‌وگو با ایکنا‌ عنوان کرد: این انتشارات با 60 عنوان کتاب جدید در نمایشگاه کتاب حضور می‌یابد. البته این تعداد در کنار آثاری که تجدید چاپ خواهند شد، 700 عنوان را شامل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آثار جدید این انتشارات هنوز خبررسانی نشده‌اند، افزود: این آثار در فاصله نمایشگاه امسال و سال گذشته منتشر شده‌اند. همچنین نشست‌هایی نیز در سال گذشته داشته‌ایم که همانند آنها را امسال برگزار می‌کنیم. از جمله این نشست‌ها می‌توان به جلسه‌ای با حضور الهی قمشه‌ای اشاره کرد که سال گذشته مهمان این انتشارات بود.

بست‌چی از دیدار با نویسندگان در ایام برپایی نمایشگاه کتاب تهران یاد کرد و ادامه داد: حمید‌رضا آتش‌برآب که از مترجمان برتر در حوزه ترجمه روسی است و 5 کتاب از وی در این نشر منتشر شده است،‌ از مهمانان انتشارات به شمار می‌آید.

وی توضیح داد: بیشتر فعالیت این انتشارات در عرصه ادبیات،‌ فلسفه،‌ علوم اجتماعی، علوم سیاسی،‌ تاریخ،‌ رمان،‌ ادبیات دفاع مقدس،‌ دین و ... است که در دو سطح کودک و نوجوان و بزرگسال منتشر می‌شود. همچنین کتابی با عنوان «قرآن ندایی برای جهانیان» از دیگر آثار این انتشارات و اثر معصومه یزدان‌پناه است. تفسیر 5 جلدی قرآن کریم به قلم حسن زواره‌ای از دیگر آثاری است که این انتشارات به چاپ رسانده است.

انتهای پیام

captcha