‌مدیران کانال‌های شامد‌دار تلگرام ‌نام پیام رسان‌های بومی مورد درخواست خود اعلام کنند
کد خبر: 3707429
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴

‌مدیران کانال‌های شامد‌دار تلگرام ‌نام پیام رسان‌های بومی مورد درخواست خود اعلام کنند

گروه فناوری اطلاعات ــ معاونت فرهنگسازی و توسعه کسب و کارهای مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال با صدور اطلاعیه‌ای از مدیران کانال‌های شامد‌دار تلگرام خواست به منظور صیانت از حقوق مادی و معنوی نام کانال خود، به پیام‌رسان‌های داخلی مهاجرت ‌و نام پیام رسان‌های مورد درخواست خود را در پنل کاربری خویش اعلام کنند.

Related image

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال؛ معاونت فرهنگ‌سازی و توسعه کسب و کارهای مرکز با صدور اطلاعیه‌ای از مدیران کانال‌های شامد‌دار تلگرام خواست به منظور صیانت از حقوق مادی و معنوی نام کانال خود، به پیام‌رسان‌های داخلی مهاجرت ‌و نام پیام رسان‌های مورد درخواست خود را در پنل کاربری خویش اعلام کنند.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

‌به‌اطلاع مدیران کانال‌های شامد‌دار تلگرام می‌رساند طبق اعلام قبلی مسئولان مرکز ملی فضای مجازی کشور و مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، یکی از دغدغه‌های بسیار مهم این مرکز در فرآیند رفع انحصار تلگرام و کوچ به پیام‌رسان‌های داخلی، حفظ برند کانال‌های شامد‌دار در پیام رسان‌های داخلی است.

طبق اعلام نظر کارشناسان مرکز ملی فضای مجازی کشور و معاونت امور رسانه‌های دیجیتال مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، لازم است مدیران کانال‌های تلگرام به منظور صیانت از حقوق مادی و معنوی نام کانال خود، به پیام رسان‌های داخلی مهاجرت کرده و نام پیام‌رسان یا پیام‌رسان‌های مورد درخواست خود را در پنل کاربری خویش اعلام کنند.

لازم به ذکر است در صورت عدم ثبت درخواست حفظ برند کانال‌های شامد دار در پیام‌رسان‌های داخلی، مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امکان حمایت از برند کانال‌های شامد‌دار تلگرام را در پیامرسان‌های داخلی از دست خواهند داد.

انتهای پیام

captcha