پیام حجت‌الاسلام شهیدی به مناسبت ولادت حضرت عباس(ع) و روز جانباز
کد خبر: 3707464
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲

پیام حجت‌الاسلام شهیدی به مناسبت ولادت حضرت عباس(ع) و روز جانباز

گروه جهاد و حماسه ــ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی در سالروز میلاد با سعادت باب الحوائج (ع) بر ساحت بلند ایمان جانبازان ادای احترام و سرافرازی و عزت مستدام را برای ایشان مسألت کرد.

پیام حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی به مناسبت ولادت حضرت عباس(ع) و روز جانباز

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد علی شهیدی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

چهارم شعبان، سالروز ولادت پرچم دار بزرگ کربلا، حضرت ابوالفضل العباس (ع) است. رادمردی که نامش در اذهان تداعی گر قلّه‌های بلند حماسه و سرافرازی است و در ایثار و جانبازی سرلوحه راست قامتانی است که در عرصه نبرد حق علیه باطل اسوه ازخودگذشتگی و مقاومت هستند. رسم پر ارزشی که از صلابت حضرت عباس(ع) معتبر شد و به ثبات قدم جانبازان ولایتمدار سرزمین ما استمرار یافت تا همیشه در تاریخ جاودان می‌ماند.
در ادامه پیام آمده است: به یقین جانبازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تأسی از همان مکتب علمدار کربلا، گذشت، فداکاری، صبر و بردباری پیشه کردند و اسوه ایمان، صلابت، ایستادگی و رشادت گشتند. این حقیقت جویان در راه دین و ولایت و دفاع از کشور به مقام جانبازی و ایثارگری نائل آمدند و چه لقبی برازنده تر و نیکوتر از «شهید زنده» برای این انسان های وارسته و ثابت قدم می‌­توان یافت. چرا که اینان با قافله شهادت گام در ره معشوق نهادند و در این مسیر به جانبازی رسالت ایثارگری یافتند. در سالروز میلاد با سعادت باب الحوائج سلام الله علیه، بر ساحت بلند ایمان جانبازان ادای احترام می کنم و سرافرازی و عزت مستدام را برای ایشان مسألت دارم.
سید محمد علی شهیدی
انتهای پیام

captcha