برنامه کرسی‌های نفحات‌القرآن در هفته جاری
کد خبر: 3707511
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱

برنامه کرسی‌های نفحات‌القرآن در هفته جاری

گروه جلسات و محافل ــ دارالقرآن نفحات با برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن در سطح شهر تهران، ایام ولادت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد(ع) را گرامی می‌دارد.

برنامه کرسی‌های نفحات‌القرآن در هفته جاری

به گزارش ایکنا؛ برنامه کرسی‌های تلاوت دارالقرآن نفحات در هفته جاری و به مناسبت ایام ولادت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد(ع) به این صورت می‌باشد:
کرسی تلاوت ۲۴۳ نفحات القرآن شنبه ۱ اردیبهشت با تلاوت مهدی جوکار در مسجد النبی واقع در تهرانسر، شهرک پاسداران پس از نماز مغرب و عشا همزمان با شام ولادت حضرت عباس(ع) برگزار خواهد شد.

کرسی۲۴۴ نفحات القرآن یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه با تلاوت محمدتقی نوران، قاری ممتاز کشورمان در مسجد الغدیر واقع در تهرانسر، شهرک دریا با حضور فرزند شهید باغانی، شهید مدافع حرم برگزار خواهد شد. در ادامه این کرسی‌ها، کرسی ۲۴۵ نفحات القرآن با تلاوت حمیدرضا احمدی وفا، قاری بین المللی، ۳ اردیبهشت‌ماه پس از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع نارمک واقع در نارمک، خ سمنگان برگزار خواهد شد.

کرسی ۲۴۶ نفحات القرآن، سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه با تلاوت محمد خواجوی پس از نماز مغرب و عشا در مسجد الزهرا(س) واقع در خیابان وحدت اسلامی، ایستگاه فرهنگ، کوچه مقدس خیابانی برگزار می‌شود.

کرسی تلاوت۲۴۷ نفحات القرآن با تلاوت محمد برخورداری قاری ممتاز کشورمان چهارشنبه ۵ اردیبهشت پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد صاحب الزمان(عج) واقع در خانی آبادنو، شهرک شریعتی، خیابان شهید زلفی، روبروی پارک برگزار می‌شود.

در این کرسی ها برگه‌های تدبر و تفسیر آیات میان مستمعین توزیع می‌شود. همچنین به کودکان و نوجوانان حاضر در کرسی فقط به خاطر حضور در مسجد جوایزی اهدا می‌شود.
همچنین طرح حفظ موضوعی، ویژه جوانان و نوجوانان مساجد برگزار می‌شود. به‌دین صورت که دفترچه‌های حفظ موضوعی بین داوطلبان توزیع می‌شود و سپس به‌صورت هفتگی از میزان پیشرفتشان سوال می‌شود. سپس در پایان هر فصل به نفرات برتر کمک هزینه سفر مشهد مقدس و جوایز دیگری تقدیم می‌شود.
پخش زنده کرسی‌ها از طریق نرم افزارهای اینستاگرام در صفحه nafahat.video@ و برنامه لحظه نگار است که قرآن دوستان می‌توانند با مراجعه به این دو برنامه به صورت زنده از نفحات و نغمات آیات الهی بهره مند شوند.

علاقه‌مندان برای دستیابی به تلاوت‌ها و گزارش‌های تصویری این کرسی‌های تلاوت به کانال تلگرامی نفحات‌القرآن به نشانی nafahatalquran@ مراجعه کنند. همچنین مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی‌های تلاوت هستند، می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۸۰۴۶۸۴۳روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن تماس گرفته و برای برگزاری این کرسی‌های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.

انتهای پیام

captcha