جانبازان حافظان و مدافعان راستین امنیت کشور هستند
کد خبر: 3707524
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶

جانبازان حافظان و مدافعان راستین امنیت کشور هستند

جانبازان حافظان و مدافعان راستین امنیت کشور هستند گروه اجتماعی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان با اشاره به اینکه جانبازان اسطوره ایثار، مقاومت و فداکاری هستند که سلامت، جوانی و آسایش خود را در راه انقلاب صرف کردند، گفت: جانبازان حافظان و مدافعان راستین امنیت کشور هستند.

حجت‌الاسلام محمدعلی عظیمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: جانبازان اسطوره ایثار، مقاومت و فداکاری هستند که سلامت، جوانی و آسایش خود را در راه انقلاب صرف کردند.
وی به شرایط سخت زندگی کردن جانبازان اشاره کرد و افزود: جانبازان امروز با صبر، مقاومت و بزرگواری تمامی رنج‌ها، دردها، ناراحتی‌ها و محرومیت‌ها را تحمل می‌کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان با بیان اینکه با وجود فرهنگ شهادت در جامعه خدشه‌‌ای به آرمان‌های نظام وارد نخواهد شد، اعلام کرد: امنیت کشورمان مرهون خون پاک شهدای والامقام و رشادت‌های جانبازان عزیز است.
وی را مروجان اصلی فرهنگ ایثار و شهادت طلبی در جامعه دانست و بیان کرد: جانبازان دارای قلبی سرشار از ایمان و روحی بزرگ هستند که روحیه ایثارگری و رشادت طلبی آنان به‌عنوان الگویی برای جوانان جامعه ما در آمده است.
حجت‌الاسلام عظیمی عنوان کرد: جانبازان کسانی هستند که در راه عهد و پیمانی که با خدا بسته بودند، مجاهدت و استقامت ورزیده و توانستند درسال‌های زجر و شکنجه، با وجود درد و بیماری جسمی، روح و روان خود را حفظ و تقوا و مردانگی خود را مضاعف کرده و در صحنه‌های مختلف اجتماعی، سرمشق و نمونه‌ای برای صلابت و استقامت مردان و زنان ایران اسلامی باشند.
انتهای پیام

captcha