همکاری 62 مربی قرآن با شهرداری تبریز
کد خبر: 3707525
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴

همکاری 62 مربی قرآن با شهرداری تبریز

گروه فعالیت‌های قرآنی- معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز با اشاره به برگزاری کلاس های قرآن در فرهنگسرای الغدیر شهرداری تبریز، گفت: در حال حاضر 62 مربی قرآن با این فرهنگسرا همکاری دارند.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام احمدحمیدی معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز، امروز اول اردیبهشت گفت: افتخار داریم که در مجموعه شهرداری در کنار سایر برنامه های شهروندان عزیز همچون نشاط اجتماعی، برنامه های فرهنگی، هنری و گردشگری، سرلوحه همه اقدامات ما قرآن است.

قرآن، بهترین درمان و نسخه تمام دردها و مشکلات اجتماعی است

وی، افزود: درسال گذشته ۱۴همایش قرآنی برای بیش از 5 هزار و 500 نفر، 12 محفل انس با قرآن کریم، 14 کرسی تلاوت قرآن ویژه آقایان، 30 کرسی تلاوت قرآن ویژه بانوان، 6 مسابقه قرآنی، یک هزار کلاس آموزشی قرآن و احکام و 76 برنامه قرآنی در 1000 کلاس آموزشی برای بیش از 36 هزار نفر اجرا کرده ایم که همه این ها نشان دهنده اهمیت توجه به رویکرد قرآنی در معاونت فرهنگی شهرداری تبریز است.

حجت الاسلام حمیدی، با اشاره به برگزاری کلاس های قرآن در فرهنگسرای الغدیر شهرداری تبریز، گفت: در حال حاضر 62 مربی قرآن با این فرهنگسرا همکاری دارند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، خاطرنشان کرد: قرآن بهترین درمان و نسخه تمام دردها و مشکلات و آسیب‌های اجتماعی و بداخلاقی ها بوده و بشارت دهنده مومنان و هدایتگر پرهیزگاران می باشد و در یک کلام آنچه که انسان در راستای رسیدن به قرب الهی نیاز دارد در این کتاب هدایتگر وجود دارد.

انتهای پیام

captcha