کمک های مردمی فقط مختص روزهای خاص سال نباشد
کد خبر: 3707540
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳

کمک های مردمی فقط مختص روزهای خاص سال نباشد

گروه اجتماعی - مدیرکل سازمان بهزیستی آذربایجان غربی گفت : مشارکت های مردمی فقط منوط به روزهای خاص سال مانند عاشورا و تاسوعا نباشد و در طول سال مداومت داشته باشد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی سعید فریور مدیرکل سازمان بهزیستی آذربایجان غربی صبح امروز در جلسه شورای مشارکت های بهزیستی استان با اشاره به اینکه مردم نیکوکار استان طی سال گذشته 5 میلیارد و 834 میلیون تومان به صورت نقدی در مشارکت های مردمی بهزیستی کمک کرده اند، اظهار کرد : در بخش غیرنقدی نیز 12 میلیارد و 633 میلیون تومان و در بخش کمک های خدماتی نیز 1 میلیارد و 522 میلیون تومان کمک شده است.
وی ادامه داد : 46 هزار و 44 نفر کل آمار افرادی است که در مشارکت های بهزیستی چه به صورت نقدی و غیر نقدی و چه به صورت خدماتی کمک رسانی کرده اند.
وی بیان کرد : بهزیستی به عنوان مهم ترین نهاد حمایتی در جامعه، بستر لازم را برای کمک های مردمی به نحو احسن و با شفافیت کامل فراهم کرده است.
فریور خاطرنشان کرد : بهزیستی با حمایت و کمک های مردمی پابرجا است، چراکه منابع داخلی بهزیستی بسیار محدود بوده و بدون کمک مردم و جامعه نمی توانیم نیازهای ایتام، زنان سرپرست خانوار و مددجویان بهزیستی را فراهم کنیم.
وی افزود : مشارکت های مردمی امری حیاتی در کمک رسانی بهزیستی به مددجویان تحت پوشش است و گسترش امر مشارکت در امور بهزیستی یکی از اهداف اساسی این سازمان به شمار می رود.
مدیرکل سازمان بهزیستی آذربایجان غربی گفت : مردم همیشه در صحنه حاضر بوده اند چه انقلابی، چه در صحنه بلایای طبیعی و کمک رسانی، هرکس بنا به توانایی خودش و بدون اینکه منتظر سازمان یا نهادی بماند در امور بلایای طبیعی همانند زلزله دخالت کرده و کمک رسانی های موردنیاز را انجام می دهد.
وی تاکید کرد : ما در کشور عزیزمان مردم بسیار خیرخواه و نیکوکاری داریم ولی باید راه و کانال درست کمک رسانی را نیز به مردم نشان دهیم تا در راه درست خود صرف شده و به دست افراد نیازمند برسد.
انتهای پیام

captcha