اشتغال ایثارگران، مهمترین دغدغه بنیاد شهید است
کد خبر: 3707564
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳

اشتغال ایثارگران، مهمترین دغدغه بنیاد شهید است

گروه اجتماعی - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی گفت : امروزه بحث اشتغال ایثارگران یکی از دغدغه های اساسی بنیاد شهید به شمار می رود.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی مهدی فعال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی صبح امروز در مراسم بزرگداشت روز پاسدار و جانباز که در سالن کانون بسیج ارومیه برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز پاسدار و جانباز، بیان کرد : هنوز هم پس از گذشت 4 دهه از پیروزی انقلاب، راه انقلاب در حوزه های مختلف کشور ادامه دارد.
وی افزود : امروزه ایثارگران و جانبازان جایگاه بسیار عزیز و محترمی در میان مردم دارند و لازم است که شان این بزرگواران آنگونه که باید حفظ شود.
وی ادامه داد : بنیاد شهید در نظر دارد با اقدامات بایسته زمینه و بستر را برای خدمت رسانی مطلوب به ایثارگران انجام دهد.
فعال با اشاره به اینکه امروزه تجلیل و تکریم و طرح سپاس و دیار از ایثارگران تا حد معقول انجام می شود، خاطرنشان کرد : بحث اشتغال ایثارگران نیز یکی از دغدغه های اساسی بنیاد شهید است، برخلاف تصور عموم مردم که فکر می کنند هیچ مشکلی در این حوزه وجود ندارد ایثارگران دغدغه شغلی دارند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی گفت : امسال که به نام حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی نامگذاری شده است امیدواریم این مهم نیز با پیگیری و جدیت مسئولین در حوزه های مختلف به تحقق بپیوندد.
انتهای پیام

captcha