هیچ‌گونه مشكل امنیتی در سطح فارس وجود ندارد/ آمادگی تعامل ناجا با سپاه
کد خبر: 3707626
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
گودرزی:

هیچ‌گونه مشكل امنیتی در سطح فارس وجود ندارد/ آمادگی تعامل ناجا با سپاه

گروه اجتماعی ـ فرمانده نیروی انتظامی فارس ضمن اعلام آمادگی كامل جهت همكاری و تعامل با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأكید كرد كه هیچ‌گونه مشكل امنیتی در سطح استان وجود ندارد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، به‌مناسبت روز پاسدار و فرا رسیدن سالروز تشكیل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، فرمانده انتظامی استان فارس و جمعی از معاونان و رؤسای پلیس‌های تخصصی با فرمانده سپاه فجر استان دیدار كردند.
سردار گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی فارس در این دیدار ضمن تبریك این مناسبت به فرمانده سپاه فجراستان فارس، ارتباط و تعامل فرماندهی انتظامی استان و سپاه فجر را خوب ارزیابی كرد و گفت: این تعامل و هماهنگی منجر به بالا رفتن احساس امنیت در جامعه می‌شود.
وی تأكید كرد: كاركنان نیروی انتظامی به عنوان سربازان ولایت در راستای هماهنگی و تعامل با سپاه آمادگی كامل دارند و در این راستا از هیچ تلاش و كوششی دریغ نخواهند كرد.
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینكه هیچ‌گونه مشكل امنیتی در سطح استان وجود ندارد، گفت: پلیس در راستای انجام وظایف ذاتی خود و حفظ و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی تلاش می‌كند.
گودرزی همچنین بر تشدید اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در سطح استان و به ویژه در شهر شیراز تأكید كرد و افزود: مأموران انتظامی استان فارس در راستای افزایش احساس امنیت در جامعه و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی همه توان خود را به كار خواهد بست.
وی در پایان بر لزوم تعامل و همكاری بیش از پیش ناجا و سپاه در راستای انجام مأموریت‌های محوله تأكید كرد.
سردار سیدهاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر استان فارس نیز در این دیدار، كار پلیس را در شرایط كنونی بسیار سخت و دشوار عنوان كرد و گفت: سپاه این آمادگی را دارد كه با پلیس در راستای انجام مأموریت‌های مختلف در سطح جامعه همكاری لازم را داشته باشد.
انتهای پیام

captcha