رسانه‌ها همواره پشتیبان هنر انقلاب اسلامی بوده‌اند
کد خبر: 3707638
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
كرونی:

رسانه‌ها همواره پشتیبان هنر انقلاب اسلامی بوده‌اند

گروه فرهنگی ـ مدیر روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس ضمن تقدیر از همراهی رسانه‌ها در پوشش اخبار هفته هنر انقلاب اسلامی تأكید كرد كه رسانه‌ها همواره پشتیبان هنر انقلاب اسلامی بوده‌اند.

به گزارش ایكنا از فارس، هاشم کرونی، مدیر روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس امروز، اول اردیبهشت‌ماه گفت: رسانه‌های استان فارس اعم از رسانه‌های برخط، چاپی و صوتی و تصویری همواره پشتیبان فرهنگ و هنر فارس و پشتوانه و پشتیبان هنر انقلاب اسلامی بوده‌اند.
وی افزود: در دوره مدیریت فعلی حوزه هنری سیاست مجموعه بر آن قرار گرفته حیات رسانه‌ای اجزای مختلف مجموعه تقویت شود و از بازنمایی اخبار از قول یک یا دوبخش رأس هرم مدیریتی خودداری شود این مسئله سبب تنوع خبری شده و اصحاب رسانه نیز امکان بیشتری برای انعکاس اخبار دارند.
مدیر روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس گفت: حجم بالای اخبار در هفته هنر انقلاب اسلامی نشان دهنده زحمت همکاران و تلاش شبانه‌روزی آنان بود که از مدیر ارشد مجموعه تا نیروهای خدماتی را شامل می‌شد به نحوی که شمیم هنر انقلاب اسلامی در طول یک هفته از شمال تا جنوب فارس را درنوردید.
وی گفت: همراهی رسانه‌ها در این امر بسیار دلنشین بود. در این زمینه رسانه ملی در بخش‌های مختلف صدا و سیما حضوری پررنگ داشت و نقش محوری خویش را به نحوی شایسته ایفا کرد.
کرونی گفت: رسانه‌های برخط به دلیل ویژگی درلحظه بودن قوت قلب دست‌اندرکاران رویدادهای فرهنگی بوده‌اند روزنامه‌های استان نیز همه در این رابطه زحمت کشیدند تا تلاش‌های یاران هنر انقلاب بازتاب مناسبی داشته باشد و عموم مردم با این مفهوم متعالی آشنا شوند.
وی با اشاره به مراسم روز پایانی هفته و رونمایی از کتاب‌های تازه انتشار یافته گفت: حضور گرم ایکنا و فارس و خبر جنوب و شیراز نوین و افسانه و همراهی مهر در روز رونمایی از کتاب‌ها دلگرم‌کننده بود خصوصاً شیرازنوین که با اختصاص یادداشت و صفحه ویژه به بهانه انتشار این آثار از یکی از مفاخر فارس نیز تجلیل کرد که سنتی حسنه بود.
مدیر روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس گفت: بارها گفته‌اند که خبرنگاران و اصحاب رسانه‌شان والایی دارند اما واقع مطلب آن است به اندازه تلاششان و به قدر همتشان ارج و اجر نمی‌بینند.
انتهای پیام

captcha