پیام تبریک وزیر اطلاعات به مناسبت روز جانباز
کد خبر: 3707644
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶

پیام تبریک وزیر اطلاعات به مناسبت روز جانباز

گروه سیاسی ــ محمود علوی در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت علمدار جاودان حماسه عبرت‌آموز کربلای معلا حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام)، روز جانباز را به جانبازان سرافراز تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات، محمود علوی وزیر اطلاعات در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت علمدار جاودان حماسه عبرت آموز کربلای معلا حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام) و روز جانباز را خدمت یکایک جانبازان سرافراز تبریک و تهنیت گفت.

در این پیام آمده است: فرا رسیدن سال‌روز ولادت با سعادت علمدار جاودان حماسه عبرت‌آموز کربلای معلا حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام) و روز جانباز را خدمت یکایک جانبازان سرافراز تبریک و تهنیت می‌گویم. زنده نگاه داشتن نام و یاد دلاورمردی آن یاور راستین حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) جزء با تبعیت بی‌چون و چرا از پیشوا و مقتدای زمان معنا و مفهومی نمی‌یابد و سلام بر شما جانبازان که ظفرمندانه از عهده این امتحان سخت الهی برآمدید و همچنان بر عهد و پیمان خویش استوارید .

خوشا به حال‌تان که امام خمینی( رحمت الله تعالی علیه) شما را مایه افتخار و سربلندی ملت شریف ایران دانستند و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در توصیف‌تان آورده‌اند جانبازان‌، یادگار آزمایش‌های بزرگ ملی محسوب می‌شوند و ملت ایران باید برای همیشه به آنان به عنوان الگوهای مقاومت ارج بنهند و آنان را گرامی بدارند. امید که همه ما تا همیشه قدردان ایثارگری‌های شما باشیم.

انتهای پیام

captcha