فرهنگ ایثارگری و شهادت در جامعه ما وجود دارد
کد خبر: 3707673
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲
فرماندار املش:

فرهنگ ایثارگری و شهادت در جامعه ما وجود دارد

گروه اجتماعی- محمودی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، گفت: یکی از فرهنگ های مهمی که در جامعه ما وجود دارد، فرهنگ ایثارگری و شهادت است.

به گزارش ایکنا از گیلان، یونس محمودی، فرماندار شهرستان املش امروز، اول اردیبهشت در نشست مشورتی ایثارگران، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: یکی از فرهنگ های مهمی که در جامعه ما وجود دارد، فرهنگ ایثارگری و شهادت است.

وی افزود: فرهنگ شهادت و ایثارگری از زمان ائمه اظهار(ع) تا به امروز در جامعه وجود داشته است و با تکیه بر همین فرهنگ توانسته ایم در مقابل دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایستادگی کنیم.

وی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، تصریح کرد: اگر روحیه ایثارگری و از خود گذشتگی کمرنگ شود، نفوذ دشمنان و توطئه بیشتر آنها علیه نظام و انقلاب بیشتر خواهد شد.

فرهنگ ایثارگری و شهادت در جامعه ما وجود دارد

این مقام مسئول با اشاره به آیه «إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَى مِنَ الْمُؤْمِنِينَ أَنْفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ...»، عنوان کرد: نص صریح قرآن شهادت را فوز عظیم می داند.

محمودی، با بیان اینکه تکریم خانواده های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران ضرورت دارد، یادآور شد: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه همه مردم و مسئولان است و همه باید در این زمینه فعالانه اقدام کنند.

فرماندار املش، مشورت در همه زمینه ها را امری مفید و مورد تاکید دین مبین اسلام دانست و گفت: با مشورت می توان راهکارهای جدید را در برنامه  ریزی ها ارائه کرد و برگزاری این جلسه به ما در امور مربوط به حوزه ایثار و شهادت کمک می کند.

وی عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را مرهون ایثارگری های شهدا دانست و متذکر شد: از همه ظرفیت های دستگاه ها برای پیگیری و حل مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران استفاده شود.

انتهای پیام

captcha