آموزش 80 قرآن آموز در خانه قرآن کوثر ایلخچی
کد خبر: 3707701
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۵

آموزش 80 قرآن آموز در خانه قرآن کوثر ایلخچی

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر خانه قرآن کوثر ایلخچی، با بیان اینکه 80 قرآن آموز در کلاس‌های آموزشی این خانه قرآن حاضر می‌شوند، گفت: قرآن آموزان در رشته‌های روخوانی، روان خوانی، تجوید، حفظ و مفاهیم مشغول آموزش هستند.

آمنه نعمتی، مدیر خانه قرآن کوثر ایلخچی اسکو در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه 80 قرآن آموز در کلاس‌های آموزشی این خانه قرآن حاضر می‌شوند، گفت: قرآن آموزان در رشته‌های روخوانی، روان خوانی، تجوید، حفظ و مفاهیم مشغول آموزش هستند.

آموزش 80 قرآن آموز در خانه قرآن کوثر ایلخچی
وی افزود: قرآن، بهترين فتح کننده قله بلند عزت و چکيده جهان هستی است.
نعمتی از پایه های سنی قرآن آموزان این خانه قرآن گفت و خاطرنشان کرد: قرآن آموزان در این خانه قرآنی در رده های سنی نونهال، نوجوان، حوان و بزرگسال هستند.
مدیر خانه قرآن کوثر ایلخچی اسکو کلاس قرآن را کلاسی پر از پاکی دانست و یادآور شد: کلاس قرآن، کلاسی است پر از پاکی و خلوص که درآن تواضع، خشوع. صفا، آرامش، خودسازی، معرفت،کمال و عشق و عاشقی تدريس می شود.
وی بااشاره به فرموده پیامبراکرم(ص) افزود: پیغمبر(ص) می فرمایند: پيامبر خدا (ص) فرمودند: بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در آن است عمل كند، من او را به سوى بهشت جلو مى‌رانم و راهنماى او به سوى بهشت هستم.
نعمتی با بیان فضائل تکیه بر قرآن تاکید کرد: وقتی با تکيه بر قرآن، به عرش می‌توان سفرکرد، وقتی به معراج و سير عالم پاک می‌توان سفر کرد، ديگر دلتنگی و خستگی معنا ندارد، پس، آن گاه که غوغای زندگی، انسان را از خويش می‌ربايد و وسوسه‌های توان شکن و ايمان سوز تهديدش می نمايد بايد خلوتی گزيد و به تلاوت آيات وحی مشغول شد، آنگاه، شفافيت آسمان دل را از ورای همه غبارها و تيرگی ها می توان به نظاره نشست.

انتهای پیام

 

captcha