اولین حضور وزیر ارشاد در مراسم تجلیل از برگزیدگان آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن
کد خبر: 3707728
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱

اولین حضور وزیر ارشاد در مراسم تجلیل از برگزیدگان آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن

معاون دفتر آموزش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص جزئیات آیین تجلیل از برگزیدگان آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیح داد.

به گزارش ایکنا؛ شبستان نوشت: مرتضی خدمتکار معاون دفتر آموزش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری آیین تجلیل از برگزیدگان آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و در مسابقات قرآن کریم در مصلی تهران خبر داد.

وی با بیان این که پیش از این هم آیین تجلیل از برگزیدگان آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در کشور برگزار شده است، افزود: این اولین بار است که این آئین را در مسابقات بین المللی قرآن کریم و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می کنیم.

خدمتکار ادامه داد: در این آئین از گروه های مختلف انتخاب شده همچون گروه های مدیران موسسات قرآنی، مدیران کل استان های سازمان اوقاف و امور خیریه و مدیران کل استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، قرآن آموزان و حافظان و رسانه های برتر تقدیر خواهد شد.

وی یادآور شد: آیین تجلیل از برگزیدگان آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شود. معاون دفتر آموزش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اظهار این که در آزمون این دوره ۲۴۱ هزار نفر شرکت کردند، عنوان کرد: از این تعداد، ۱۰ هزار ۸۳۶ نفر موفق به کسب نمره کامل در آزمون اسفند ۹۶ شدند.

گفتنی است، مراسم تجلیل از برگزیدگان آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم فردا یکشنبه دوم اردیبهشت در مصلی تهران و در حضور شرکت کنندگان در سی و پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha