۳۰۰ عنوان برنامه ویژه ماه شعبان در کانون‌های مساجد اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3707732
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷

۳۰۰ عنوان برنامه ویژه ماه شعبان در کانون‌های مساجد اردبیل برگزار می‌شود

گروه اجتماعی- مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام مبارک ماه شعبان بیش از ۳۰۰ ویژه برنامه اعیاد شعبانیه در کانون‌های مساجد اردبیل برگزار می‌شود که تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

به گزارش ایکنا از اردبیل، نادر سقاء، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، عصر روز گذشته یکم اردیبهشت ماه در جلسه شورای اداری اردبیل ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه در اردبیل تصریح کرد: به مناسبت فرارسیدن ایام مبارک ماه شعبان بیش از 300 ویژه برنامه اعیاد شعبانیه در کانون‌های مساجد اردبیل برگزار می‌شود که تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.
وی افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این ویژه برنامه‌ها ترویج و نشر فرهنگ مهدویت است که جزو فرهنگ جامعه اسلامی است و انتظار می رود فعالان کانون‌های مساجد استان در این زمینه نهایت همکاری و تلاش خود را بکنند تا بتوانیم در این زمینه اقدامات مناسبی را در راستای ترویج این فرهنگ ارزشمند مبنای کار قرار دهیم.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: شرکت دادن مطلوب جوانان و نوجوانان در این برنامه‌ها برای ترویج فرهنگ و انجام اعمال این ماه مبارک از دیگر اهدافی است که با جدیت و اهتمام ویژه به دنبال آن هستیم و خوشبختانه تاکنون در این ارتباط خروجی‌های مناسبی را به دست آورده‌ایم.
سقا تصریح کرد: از جمله برنامه‌هایی که در این راستا در دستور کار قرار گرفته می‌توان به برگزاری جشن، سخنرانی در خصوص اعمال ماه شعبان و فرهنگ مهدویت، پخش شربت و شیرینی، توزیع رایگان کتاب و بسته فرهنگی و برگزاری نمایشگاههای معارف مهدویت در کانونها و جشن های نیمه شعبان اشاره کرد.
حجت‌الاسلام طاهر عزت‌خواه، مسئول دفتر نمایندگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان سرعین نیز در این جلسه به اعمال ماه مبارک شعبان پرداخت و گفت: باید در این زمینه همگان با همدیگر همکاری و مشارکت داشته باشیم تا خوشنودی و رضایت خداوند را به طور همه‌جانبه به دست آوریم.
عزت‌خواه با اشاره به تکمیل سامانه بچه‌های مسجد در این شهرستان افزود: تکمیل فرآیند این سامانه در حال حاضر در دستور کار قرار گرفته و انتظار می‌رود به زودی تحقق یابد که نیاز است از ظرفیت‌های کانون‌های مساجد برای اجرای چنین برنامه‌هایی استفاده شود.
وی اظهار کرد: به منظور آشنایی قشر کودک و نوجوانان با معارف دینی همراه با بازی و تفریح شهر بازی معارفی برای نخستین بار در استان اردبیل با تخصیص زمین در شهرستان سرعین ایجاد می‌شود که در این زمینه هم‌اکنون اقدامات لازم مبنای کار قرار گرفته است.
انتهای پیام

captcha