طرح توسعه مصلی سرعین پیگیری شود
کد خبر: 3707765
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱

طرح توسعه مصلی سرعین پیگیری شود

گروه معارف- امام جمعه شهرستان سرعین گفت: تخصیص زمین برای طرح توسعه مصلی سرعین از سوی مسئولان شهری پیگیری شود تا زمینه های احداث و کلنگ زنی بزودی انجام شود.

به گزارش ایکنا از اردبیل، حجت الاسلام محمود اصغری، امام جمعه شهرستان سرعین، روزگذشته یکم اردیبهشت ماه در دیدار با مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان و شهردار سرعین گفت: ماه شعبان، ماه انتظار و دیدار است و مردم به شوق حضرت مهدی (عج) برنامه های متعددی برگزار می کنند.
وی با اشاره به اینکه تخصیص زمین برای طرح توسعه مصلی سرعین از سوی مسئولان شهری پیگیری شود تا زمینه های احداث و کلنگ زنی بزودی انجام شود، تصریح کرد: ترویج و توسعه مراکز فرهنگی البته همچون مصلی می تواند ظرفیت های خوبی در شهر گردشگری سرعین ایجاد کند.
حجت الاسلام اصغری با بیان این که همیاری دستگاه های اجرایی شهرستان در برنامه های قرآنی باید بیش از پیش دیده شود، بیان کرد: برنامه های قرآنی در شهرستان توریستی سرعین می تواند در جذب معارف دینی گردشگران نیز تاثیرگذار باشد و باید برنامه های ویژه قرآن در این شهرستان افزایش داشته باشد.
امام جمعه شهرستان سرعین با یادآوری این مطلب که الگوهای مناسب معارفی و دینی در شهرستان سرعین می تواند نشانه های در جهت تبلیغ دین باشد، افزود: تعامل بین دستگاهی برای انجام کارهای فرهنگی و حضور مردم در صحنه جاذبه های خوب توریستی را می تواند ایجاد کند.
انتهای پیام

captcha