برنامه‌های نوبت صبح سومین روز مسابقات بین‌المللی قرآن
کد خبر: 3707767
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹

برنامه‌های نوبت صبح سومین روز مسابقات بین‌المللی قرآن

گروه مسابقات ــ سومین روز مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در نوبت صبح با رقابت ۱۵ قاری و حافظ قرآن کریم همراه است.

اعلام برنامه‌های نوبت صبح سومین روز مسابقات بین‌المللی قرآن

به گزارش ایکنا؛ سومین روز از سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در حالی امروز، دوم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود که در رقابت‌های نوبت صبح، ۱۵ قاری و حافظ روشندل و نیز قاری و حافظ بزرگسال قرآن کریم به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.
بر اساس این گزارش، این رقابت‌ها از ساعت ۹:۰۵ در محل شبستان اصلی مصلای امام خمینی(ره) با تلاوت حافظ روشندل، اشرف الاسلام تفضل از بنگلادش آغاز شد. همچنین، در ادامه نیز شش قاری روشندل، چهار حافظ بزرگسال و چهار قاری بزرگسال تا ساعت 12:30 به اجرای برنامه می‌پردازند.
این برنامه با اجرای معظم محمد مبارک از بنگلادش، مجتبی صفارزاده از افغانستان، حسین محمد شلال از عراق، محمد قاییم نیزار از مالزی، طارق زیاد الجزار از سوریه، رستم اثنینی از اندونزی در بخش قاریان روشندل، محمد ریاض از سوریه، سلیمان عبدالله ابوبکر از نیجریه، مصطفی اصفهانیان از ایران، محمد صالح القونی از آفریقای مرکزی در بخش حافظ بزرگسال و صلاح الدین بودیلمی از الجزایر، حافظ ولی الله معین الدیین از بنگلادش، مصطفی تووه وونگسود از اندونزی و قیصر صباح از عراق در بخش قاری بزرگسال همراه است. همچنین، طی این مراسم نیز یکی از قاریان افتخاری نوجوان نیز به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید خواهد پرداخت.
یادآور می‌شود، سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران با رقابت شرکت‌کنندگان ۸۴ کشور جهان از ۳۱ فروردین‌ماه به مدت 5 روز با حضور ۳۷۰ نفر در بخش‌های طلاب در حوزه علمیه قم در رشته حفظ، قرائت، تفسیر و خطابه قرآنی، دانشجویان مسلمان در شهر مشهد مقدس در رشته‌های حفظ و قرائت، بانوان در رشته حفظ در تهران، روشندلان و نابینایان و آقایان در مصلای امام خمینی(ره) میزبان علاقه‌مندان است.
انتهای پیام 

captcha