استمرار جلسات تفسیر قرآن ویژه مدیران ارشداستانی برای نوزدهمین سال
کد خبر: 3707790
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸

استمرار جلسات تفسیر قرآن ویژه مدیران ارشداستانی برای نوزدهمین سال

جانشین مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از استمرار برگزاری جلسات تفسیر قرآن ویژه مدیران ارشد استانی برای نوزدهمین سال متوالی خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ مهر نوشت: حجت‌الاسلام میکائیل اسکندری در خصوص جلسات تفسیر قرآن ویژه مدیران ارشد استان آذربایجان شرقی گفت: این جلسات ۱۸سال است که همزمان با کل کشور در استان ما هم برگزار می‌شود و خوشحالیم که امسال وارد نوزدهمین سال برگزاری آن می‌شویم.

وی ادامه داد: در اوایل، تعداد محدودی و اندکی از مدیران در این جلسات حاضر می‌شدند اما حدود ۱۰سال است که شاهد حضور حداکثری مدیران ارشد استان هستیم که تعدادشان به بیش‌ از ۹۰نفر در جلسات می‌رسد.

دبیر جلسات قرآنی ویژه مدیران ادارات استان تصریح کرد: جلسات تفسیر قرآن مدیران استانی به صورت دوره‌ای به میزبانی ادارات مختلف برگزار می‌شود که هرساله از اداره کل تبلیغات اسلامی آغاز می‌شود و متناسبت با مناسبت‌ها و ایام در ادارات مختلف برگزار می‌شود.

وی همچنین درباره زمان برگزاری این جلسات تشریح کرد: این جلسات در ایام عادی از ساعت ۷ الی ۸ صبح برگزار می‌شود اما در ایام ماه مبارک رمضان که به عبارتی ماه بهار قرآن است، یک ساعت و نیم قبل از افطار آغاز و به مراسم افطاری می‌انجامد.

حجت‌الاسلام اسکندری از حضور اساتید برجسته در جلسات تفسیر قرآن خبر داد و عنوان کرد: این جلسات همواره بر عملکرد اخلاقی مدیران استان تاثیر می‌گذارند و به طبع آن بر کل جامعه اثربخش واقع می‌شوند.

انتهای پیام

captcha