ویزیت رایگان در دارالشفای سیدالشهدا(ع) حسینیه اعظم زنجان
کد خبر: 3707807
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷
همزمان با سالروز میلاد امام حسین(ع) صورت گرفت؛

ویزیت رایگان در دارالشفای سیدالشهدا(ع) حسینیه اعظم زنجان

گروه اجتماعی- مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان از ویزیت رایگان 300 نفر در دارالشفای سیدالشهدا (ع) حسینیه اعظم زنجان خبر داد.

مرتضی شهامی، مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: روز جمعه همزمان با میلاد مبارک سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) برنامه ویزیت رایگان از بیماران در دارالشفای سیدالشهدا (ع) حسینیه اعظم زنجان اجرا شد.
وی با اشاره به اینکه بیش از 300 نفر روز جمعه به صورت رایگان در دارالشفای سیدالشهدا (ع) حسینیه اعظم زنجان در بخش‌های عمومی و خدمات پرستاری ویزیت شدند، افزود: در طول سال و به صورت موردی نیز اشخاص نیازمند در این محل با تعرفه پایین و یا رایگان ویزیت می‌شوند.
شهامی با اشاره به اینکه دارالشفای سیدالشهدا (ع) حسینیه اعظم زنجان از محرم سال 70 فعالیت خود را آغاز کرده است، تصریح کرد: تا سال 91 فقط در ایام محرم و با حضور افتخاری متخصصین و فوق‌تخصصان در زمینه‌های مختلف پزشکی این دارالشفا فعالیت داشت.
مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: از سال 91 و با نیازسنجی صورت گرفته در منطقه، دارالشفای سیدالشهدا (ع) در زمینی به مساحت ۲۵۰ متر مربع و زیربنای ۷۵۰ متر مربع احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت و خدمات عمومی و پرستاری را به مراجعین ارائه می‌دهد.
انتهای پیام
captcha