بحث اشتغال و درمان جانبازان دغدغه اصلی بنیاد شهید است
کد خبر: 3707823
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶

بحث اشتغال و درمان جانبازان دغدغه اصلی بنیاد شهید است

بحث اشتغال و درمان جانبازان دغدغه اصلی بنیاد شهید است گروه اجتماعی- سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان با اشاره به اینکه شهدا و جانبازان آسایش و امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند، گفت: بحث اشتغال و درمان جانبازان دغدغه اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

به گزارش ایکنا از کردستان، رضا نجفی، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان امروز، دوم اردیبهشت ماه در دیدار جانبازان با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: 9 هزار و 257 نفر جانباز در سطح استان از آب و خاک خود دفاع کنند.
وی افزود: از این تعداد چهار هزار و 225 نفر از جانباز بالای 25 درصد هستند و دو هزار و 610 نفر مشمول قانون اشتغال هستند.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان تعداد خانواده‌های جانبازان در استان کردستان را 33هزار و 599 نفر دانست و بیان کرد: خدمت به جانبازان جزء اعمال نیک و یکی از وظایف اصلی ما در قبال آن هاست.
وی با اشاره به اینکه شهدا و جانبازان آسایش و امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند، عنوان کرد: بحث اشتغال و درمان جانبازان دغدغه اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
نجفی اعلام کرد: در راستای رفع مشکل درمان جانبازان، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان از طریق بیمه‌های تکمیلی و پایه اقدام به رفع مشکل آن ها کرده است.
وی با اشاره به جایگاه والا و متعالی شهید یادآور شد: جانبازان با اهدای عضو خود درد و رنج زیادی را متحمل شده‌اند، براین اساس جایگاه آن‌ها نزد خداوند متعال کمتر از شهدا نیست.
انتهای پیام

captcha